مقالات

ویژگی توالت فرنگی چینی کرد و کارایی، استحکام در بهداشت شخصی

ویژگی توالت فرنگی چینی کرد

ویژگی توالت فرنگی چینی کرد ؟ یکی از وسایل و ابزاری که استفاده از آن در قرن اخیر رونق زیادی پیدا کرد. اینها توالت های تولید شده توسط کارخانه ها و برندهای مختلف داخلی و خارجی هستند. شما می توانید برای خرید توالت فرنگی و خرید کابینت روشویی به وب سایت بازرگانی ازدری مراجعه و مدل دلخواه خود را تهیه کنید.

یکی از برندهایی که توالت فرنگی بسیار با کیفیت و مرغوب تولید می کند برند چینی است. توالت های چینی کردی در کارخانه ای در کرمانشاه تولید می شود که برندی ایرانی بود و به دلیل کیفیت بالا مشتریان زیادی را به خود جذب کرد.

ویژگی های توالت های چینی

• از ویژگی های توالت های کردی چینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• روشویی های چینی کردی به دلیل اینکه با مواد مرغوب ساخته شده اند به رنگ سفید هستند.

• این توالت ها درز و گوشه های زیادی ندارند، بنابراین تمیز کردن آنها بسیار راحت تر است.

• درب آنها به آرامی بسته می شود و بنابراین در صورت بسته شدن ناگهانی نمی شکند.

• طراحی توالت های کردی چینی به گونه ای است که زیبایی و جلوه خاصی به محیط بهداشتی می بخشد.

ناگفته نماند که توالت فرنگی چینی کردی بر اساس استانداردهای جهانی تولید می شوند، بنابراین بسیار ابتدایی و با کیفیت هستند.

• توالت فرنگی-چینی کردی دارای سیستم زهکشی مدرن و کلاسیک می باشد.

انواع توالت های چینی

توالت فرنگی که با برند کردی چینی تولید می شود انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:

 توالت فرنگی یک تکه
 توالت فرنگی دو قسمتی
 توالت فرنگی دیواری گرد

نکات مهم هنگام خرید توالت فرنگی چینی

در خرید توالت فرنگی چینی کردی یک سری نکات به بهترین نحو رعایت می شود که از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه تبر مکان ایده آل برای نصب توالت فرنگی چینی است
قبل از خرید توالت فرنگی چینی باید از ابعاد محل نصب توالت فرنگی مطلع شوید. برای این کار باید فاصله دیوار تا محل فاضلاب را اندازه بگیرید. توالت های چینی کردی با سایز دوک 13 تا 30 سانتی متر تولید می شوند و بهتر است در هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

قرار دادن توالت فرنگی چینی

معمولاً باید محل توالت چینی را اندازه بگیرید تا بتوانید توالتی متناسب با محل خود بخرید و نه خیلی کوچک باشد و نه خیلی بزرگ.

نوع توالت

به خاطر داشته باشید که توالت ها به دو قسمت تقسیم می شوند: توالت فرنگی دارای بیده و توالت فرنگی بدون قیمت. بیده یعنی خود توالت می تواند خودش را بشوید و تمیز کند.

امروزه مدل های دارای بید بیشتر از توالت های بدون بید استفاده و مصرف می شود. از طرفی توجه داشته باشید که توالت های کردی چینی به دو قسمت با شیر و بدون شیر تقسیم می شوند.

شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود دستشویی چینی کردی را برای سرویس بهداشتی خود خریداری کنید.

سیستم زهکشی توالت چینی

انواع توالت های کردی چینی دارای سیستم های زهکشی متفاوتی هستند، از جمله:

سیستم زهکشی قطره ای :

برخی از توالت های چینی کردی دارای سیستم زهکشی قطره ای هستند. به این ترتیب مخزن آب پشت کاسه توالت قرار می گیرد و آب از پشت توالت به لبه های بالایی کاسه توالت ریخته می شود.

در واقع در این مدل توالت فرنگی، کاسه توالت فرنگی از بالا به پایین شسته می شود. در نهایت آب خروجی از لوله ای به قطر 10 سانتی متر خارج می شود.

سیستم تخلیه گرداب :

در توالت های مجهز به سیستم زهکشی ورتکس، آب از طریق مخزنی که در پشت کاسه توالت قرار دارد، وارد بدنه کاسه توالت می شود و سپس با چرخاندن آب در داخل کاسه توالت، کاسه شستشو و تمیز می شود.

سیستم تخلیه جت آب :

سیستم زهکشی واتر جت یک سیستم زهکشی پیشرفته جدید است که در برخی از مدل های توالت فرنگی کردی چینی نصب شده است. عمل تخلیه آب در این مدل به این صورت است که آب از لبه های کاسه توالت از مخزن پشت کاسه توالت وارد می شود.

در عین حال مقداری از آب از طریق کانال وارد قسمت زیرین کاسه توالت می شود و با ایجاد فشار کم به شستشوی کامل کاسه توالت کمک می کند.

این نوع سیستم تخلیه آب در توالت کردی چینی دارای مزایایی مانند صدای کم هنگام تخلیه آب و تمیز کردن تمیزتر کاسه توالت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *