مقالات

معایبی که باید قبل از خرید فرنگی تاشو بدانید

معایبی که باید قبل از خرید فرنگی تاشو بدانید

توالت فرنگی تاشو دیواری معمولاً در مواقعی استفاده می شود که بودجه و فضای کافی برای نصب توالت فرنگی معمولی وجود نداشته باشد و یا محل نصب این دستگاه در داخل ساختمان تعبیه نشده باشد.

در این صورت با خرید توالت فرنگی تاشو دیواری بدون انجام کارهای فنی اعم از لوله کشی و نصب مخزن می توانید تا حدودی از مزایای توالت فرنگی بهره مند شوید.

توصیه می کنیم قبل از خرید این محصول، نکات منفی و معایب توالت فرنگی تاشو دیواری را بررسی کنید. زیرا این نوع توالت ها قطعا نه از نظر ظاهری و نه از نظر کاربری به خوبی توالت های معمولی نیستند و فقط برای رفع نیاز فوری به این وسیله طراحی شده اند. در ادامه به مهم ترین معایب توالت فرنگی تاشو دیواری اشاره خواهیم کرد.

برای خرید کابینت روشویی و خرید سنگ روشویی می توانید به وب سایت بازرگانی اژدری مراجعه کنید.

توالت دیواری تاشو چیست؟

هر خانه حداقل به یک توالت نیاز دارد. به همین دلیل ساکنان خانه های ایرانی بسیار قدیمی که فضایی برای نصب سرویس بهداشتی معمولی ندارند و همچنین آپارتمان های بسیار کوچکی که فضای کافی ندارند. آنها معمولاً از توالت های دیواری یا متحرک استفاده می کنند.

اما این محصولات به دلیل مشکلاتی مانند اشغال فضای ذخیره سازی یا نیاز به جابجایی مکرر مورد رضایت همه قرار نگرفته است. به همین دلیل محصول جدیدتر و کارآمدتری به نام توالت فرنگی دیواری تاشو به بازار عرضه شده است که مشکلات مدل های دستی و متحرک را ندارد.

اما منظور از روشویی دیواری تاشو چیست و چگونه از آنها استفاده می شود؟ این توالت فقط دارای نشیمنگاه توالت مانند است که مستقیماً روی توالت فرنگی ایرانی قرار می گیرد و قابلیت باز و بسته شدن دارد اما از قسمت های دیگر مانند مخزن، سیستم زهکشی، سیفون، فلاش تانک یا سایر اتصالات مربوطه نمی باشد. آنها ندارند.

این نوع توالت ها را فقط باید از نظر کارایی با توالت های دستی یا قابل حمل مقایسه کرد. چون بعد از اتمام کار نیازی نیست آنها را جابجا کنید و فقط به سمت دیوار تا کنید.

به این ترتیب کاربران می توانند با توجه به نیاز و ترجیحات خود از توالت های ایرانی یا خارجی در یک مکان استفاده کنند. به علاوه، با تا شدن، فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند.

معایب توالت فرنگی تاشو چیست؟

قطعا از یک محصول ساده با امکانات بسیار ساده نمی توان انتظار عملکرد ویژه داشت. معایب توالت فرنگی تاشو دیواری باعث می شود بسیاری از افراد به فکر نصب توالت فرنگی معمولی یا دیواری بیفتند.

بزرگترین مشکل این مدل توالت ظاهری آن است که باعث می شود حمام شما مجلل و زیبا نباشد.

در واقع، بسیاری از افرادی که وارد سرویس بهداشتی می شوند، ممکن است دوست نداشته باشند توالت دیواری تاشو را که به دیوار بالای توالت ایرانی متصل است، ببینند! فضایی که این محصول در بالای توالت ایرانی اشغال می کند نه تنها بر ظاهر کلی سرویس بهداشتی تاثیر منفی می گذارد، بلکه محیط را تنگتر نشان می دهد.

همچنین، البته استفاده از این دستگاه به سادگی استفاده از توالت معمولی نصب شده در حمام یا توالت نیست.

معمولاً بسیاری از کاربران با سختی و زور از این دستگاه استفاده می‌کنند، اما اگر بتوانید از معایب توالت‌های تاشو چشم‌پوشی کنید، این مدل توالت فرنگی بدون نیاز به بودجه و زمان زیادی برای نصب مدل‌های اصلی خود می‌تواند نیاز توالت فرنگی شما را برطرف کند. شما دارید.

آیا باید توالت تاشو دیواری بخرم؟

اگر همچنان به خرید توالت فرنگی تاشو دیواری فکر می کنید، توجه داشته باشید که این محصول فقط در مقایسه با یک توالت فرنگی قابل حمل ارزش خرید دارد. زیرا مشکل درآوردن و قرار دادن پایه و نشیمنگاه مدل های موبایل را ندارد و خیلی راحت و سریع باز و یا جدا می شود.

علاوه بر این، شما می توانید این محصول را با هزینه بسیار کمتر (در مقایسه با توالت فرنگی معمولی سیفون) و به ویژه برای بیمارانی که به این دستگاه نیاز دارند، تهیه کنید. توالت های جمع و جور و قابل استفاده ارائه دهید.

اما در هنگام خرید این محصول باید به نکات منفی آن نیز توجه کرد. به عنوان مثال در خانه هایی که توالت فرنگی و ایرانی مجزا دارند، می توان از هر دو دستگاه به طور همزمان استفاده کرد، اما توالت فرنگی تاشو دیواری مانع از استفاده دیگران از توالت فرنگی در هر بار استفاده می شود.

اما در هنگام خرید این محصول باید به نکات منفی آن نیز توجه کرد. به عنوان مثال در خانه هایی که توالت فرنگی و ایرانی مجزا دارند، می توان از هر دو دستگاه به طور همزمان استفاده کرد، اما توالت فرنگی تاشو دیواری مانع از استفاده دیگران از توالت فرنگی در هر بار استفاده می شود.

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید توالت فرنگی تاشو دیواری باید در نظر بگیرید؛ مقاومت دیواری است که می خواهید این دستگاه را روی آن نصب کنید.

به عبارت دیگر دیوار باید آنقدر محکم باشد که بتواند وزن دستگاه و کاربر را به خوبی تحمل کند اما با وجود این استفاده از این وسیله محدودیت وزنی دارد و باید زیر 200 کیلو و حتی کمتر استفاده شود. این مورد نیز یکی از معایب توالت فرنگی تاشو دیواری است.

کلام آخر

همان طور که گفته شد، از معایب توالت فرنگی تاشو دیواری، ابتدا می توان به ظاهر نامناسب و سپس مشکلاتی مانند محدودیت وزن، عدم راحتی استفاده در هنگام استفاده و … اشاره کرد.

با توجه به نکات منفی ذکر شده برای توالت فرنگی تاشو دیواری، اگر فضای کافی در حمام با توالت فرنگی خود دارید؛ بهتر است یک توالت معمولی بخرید.

حتی اگر از نظر فضا محدود هستید، پیشنهاد بعدی ما تهیه انواع دیوارکوب است که روی دیوار نصب می شوند و نسبت به مدل های قدیمی و معمولی فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند.

شما می توانید از کارشناسان فروش ما در مورد هر یک از محصولات بهداشتی متفاوت و جدید در وب سایت بازرگانی اژدری مطلع شوید و آنهایی را که مطابق با نیازهای شما هستند خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *