مقالات

مزایای استفاده از روشویی سرامیکی

خرید روشویی سرامیکی

مزایای استفاده از روشویی سرامیکی

مزایای استفاده از روشویی سرامیکی چیست ؟ امروزه با مدرن شدن منازل روشویی از جنس های مختلف استفاده می شود. سوالی که ذهن خریدار را درگیر می کند کدام جنس برای استفاده روشویی مناسب است. در ادامه به مزایای استفاده از روشویی سرامیکی می پردازیم.

مدل های مختلف روشویی دستشویی

روشویی سرویس بهداشتی در دو مدل در بازار یافت می شود. مدل کابینت دار و مدل بدون کابینت. روشویی بدون کابینت، یک روشویی ایستاده با جنس چینی است که در بیشتر منازل استفاده می شوند. روشویی بدون کابینت در اندازه های مختلفی ساخته می شوند اگر شما هم می خواهید از روشویی ایستاده در منزل خود استفاده کنید. می توانید با تغییری کوچک، فضای سرویس بهداشتی خود را دگرگون کنید. شما می توانید با توجه به فضای موجود در سرویس بهداشتی خود از کمد یا باکس برای نگهداری شوینده ها، لوازم بهداشتی و غیره استفاده کنید.

 

نکات طلایی در انتخاب روشویی

روشویی کابینتی امروزه یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین نوع روشویی هاست. دلیل پرطرفدار بودن این مدل روشویی، کاربردی بودن است. که با خرید آن به راحتی می توانید فضای زیر روشویی را کاربردی کنید. فضای زیر روشویی می تواند مکان مناسبی برای قرار دادن انواع لوازم بهداشتی و شوینده باشد. روشویی های کابینتی در دو مدل پایه دار و دیواری ساخته می شوند.

سرویس بهداشتی کوچک

اگر سرویس بهداشتی شما در حدی کوچک است که در صورت گذاشتن یک روشویی کابینتی پایه دار در سرویس بهداشتی، دیگر امکان گذاشتن دمپایی نخواهید داشت، ما در راهنمای خرید روشویی به شما توصیه می کنیم از روشویی کابینتی دیواری استفاده کنید تا بتوانید از فضای زیر روشویی برای گذاشتن سطل زباله و دمپایی سرویس بهداشتی استفاده کنید.

سرویس بهداشتی بزرگ

اگر سرویس بهداشتی شما بزرگ است و با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستنید، می توانید یک روشویی کابینتی پایه دار مورد استفاده قرار دهید. این مدل روشویی بر روی زمین قرار می گیرد و می تواند وزن بیشتری را نسبت به مدل دیواری آن تحمل کند. بنابراین شما در انتخاب جنس روشویی آزاد هستید.

 

جنس مناسب روشویی کابینتی

چینی نشکن، جنسی مناسب برای ساخت بیشتر روشویی ها می باشد. ولی شما می توانید روشویی هایی با جنس شیشه، چوب، فلز و سرامیک خریداری کنید. در خرید روشویی به نکاتی مانند عدم وجود خش، سطحی بدون ناهمواری، مقاومت در برابر مواد اسیدی و شوینده توجه کنید.

پی وی سی یکی از مناسب ترین جنس ها برای کابینت روشویی است. همچنین اگر تمایل به خرید کابینت های چوبی پیدا کردید، حتما مطمئن شوید که از چوب های فناری شده تولید شده باشند. در سرویس های بهداشتی، رطوبت بالایی وجود دارد. بنابراین جنسی که برای ساخت روشویی دستشویی استفاده می شود. باید ضد رطوبت و آب باشد. جنس سطح کابینت روشویی می تواند از سنگ های طبیعی مانند مرمر و گرانیت باشد.

ابعاد روشویی

روشویی ها در اندازه ها و ابعاد مختلف وجود دارند. اندازه ای که انتخاب می کنید باید نیازهای شما را برآورده کند. محل قرار گیری لوله ها را نیز در نظر بگیرید. زیرا لوله ها نباید مشکلی در نصب کابینت ایجاد کنند. حتما فضای لازم برای باز شدن درها و کشوهای روشویی کابینتی را در نظر بگیرید. اندازه روشویی دستشویی نباید رفت و آمد اعضای خانواده را با مشکل روبرو کند. اگر دستشویی کوچکی دارید، تمام فضا را با روشویی کابینتی پر نکنید و فضای کافی برای رفت و آمد در نظر بگیرید.

مدل های کابینت روشویی

در هنگام خرید روشویی باید به طرح و سبک سرویس بهداشتی توجه کنید. برای یک سرویس بهداشتی لوکس می توانید روشویی کابینتی سرامیکی یا شیشه ای انتخاب کنید. همچنین یونیت روشویی بهتر است از جنس پی وی سی با سطحی صیلقی و بدون هیچ موجی باشد. همچنین در انتخاب شکل ظاهری روشویی می توانید طرح های ساده مانند مستطیل و مربع بررسی کنید. جنس پی وی سی با طرحی ساده، یکی از بهترین انتخاب ها برای سبک مدرن به شمار می رود. همچنین می توانید برای زیبایی و هماهنگی بیشتر با سبک روشویی، از کاسه روشویی توکار استفاده کنید.

رنگ مناسب روشویی

روشویی های مدرن همیشه در معرض خطر رطوبت و مواد شوینده قرار دارند. روکش های پی وی سی، روشویی ها را در برابر حرارت، مواد شیمیایی، رطوبت و انواع شوینده ها مقاوم می سازند. بیشتر روشویی ها سفید رنگ هستند. زیرا می توان این رنگ را به راحتی با سایر اجزای سرویس بهداشتی هماهنگ کرد. همچین این رنگ، انواع کثیفی و آلودگی های روشویی را نشان می دهد. در سرویس های بهداشتی کم نور و کوچک، رنگ سفید می تواند نقش مهمی ایفا کند.

رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی است که در ساخت روشویی های شیک استفاده می شود. می توان این رنگ را به راحتی با رنگ سایر اجزای سرویس بهداشتی هماهنگ کرد. رنگ های روشن و خنثی، گزینه مناسبی برای سرویس های بهداشتی محسوب می شوند.

قیمت روشویی 

قیمت روشویی به جنس و اندازه روشویی بستگی دارد. هر چه روشویی مرغوب تر و بزرگتر باشد. قیمت روشویی نیز بیشتر خواهد بود. جنس های به کار رفته در ساخت روشویی، از استحکام و جلاهای متفاوتی برخوردارند. برخی از روشویی ها در شکل های خاص و متفاوت به بازار عرضه می شوند که قیمت بالایی دارند. با یک نگاه می توان فهمید که زمان زیادی برای ساخت این نوع روشویی مرغوب اختصاص داده شده است.

 

مزایای خرید روشویی سرامیکی

 

نظافت بسیار آسان

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید روشویی باید به آن توجه کنید میزان سختی یا آسانی تمیزی روشویی است. چراکه خانم‌های خانه خیلی بر روی این مورد حساس هستند. خوشبختانه یکی از مزایای مهم روشویی سرامیکی این است که نظافت آن به دلیل متریالی که دارد بسیار آسان است.

مقاومت بسیار بالا

میزان مقاومت و دوام بالای روشویی بسیار با اهمیت است. که این مورد هم یکی دیگر از ویژگی‌ها و البته می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین مزایای روشویی سرامیکی است. چراکه در این نوع روشویی از سرامیک پرسلان استفاده شده است که در برابر حرارت بالا و البته ضربه، خراش و مهم‌تر از همه مواد شیمیایی که برای شست‌وشوی روشویی دائم با آن‌ها درگیر هستید از مقاومت بالایی برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال یک روشویی بسیار مقاوم هستید که تا سالیان سال برای شما بماند، بهترین انتخاب روشویی سرامیکی است.

طرح و رنگ متنوع

و البته آخرین و یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های روشویی سرامیکی که این مدل روشویی را از دیگر انواع آن متمایز می‌کند. طرح و رنگ متنوع است. شاید خیلی کم بتوانید سایر مدل‌های روشویی را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع پیدا کنید. اما این مسئله درمورد روشویی سرامیکی صدق نمی‌کند. چراکه شما هر نوع طرح و رنگی را می‌توانید در روشویی سرامیکی پیدا کنید. بنابراین اگر طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی منزلتان از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما روشویی سرامیکی را برای خرید انتخاب کنید.

خرید روشویی

برای خرید روشویی سرامیکی به همراه کابینت می توانید به وب سایت بازرگانی اژدری مراجعه کنید و با چند کلیک خریدتان را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *