مقالات

مدل های جدید روشویی کابینتی

مدل های جدید روشویی کابینتی

مدل های جدید روشویی کابینتی ؟حمام  و سرویس بهداشتی یکی از آن فضاهایی است که می‌توان آن را به مکانی آرامش بخش برای کل خانواده تبدیل کرد. برای انتخاب مدل های جدید روشویی کابینتی، باید به چند ویژگی مهم توجه کنید که در ادامه بیان شده است. بازرگانی اژدری عرضه کننده کابینت روشویی و توالت فرنگی می باشد برای خرید توالت فرنگی به لینک مرتبط مراجعه کنید.

جدیدترین مدل های مدرن روشویی کابینتی

بررسی کیفیت ساخت مدل های جدید روشویی کابینتی بسیار مهم است زیرا نشان می‌دهد که آیا می‌تواند در برابر رطوبت موجود در این فضا مقاومت کند. مطمئن شوید که روشویی کابینتی را انتخاب می‌کنید که از مواد مقاوم مانند پی وی سی ساخته شده باشد. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که از کالایی با طول عمر بالا استفاده می‌کنید.

ابعاد مدل های جدید روشویی کابینتی

همانطور که برای هر عنصر دکوراسیونی صدق می‌کند، روشویی کابینتی نیز می‌تواند در ابعاد مختلفی موجود باشد. بسته به فضایی که در اختیار دارید، می‌توانید روشویی کابینتی بزرگ، کوچک یا حتی کابینت دیواری را انتخاب کنید.

مدل های جدید روشویی کابینتی

ظرفیت و فضای داخلی

تعداد قفسه‌ها و درب‌ها نیز می‌تواند بسته به شکل و اندازه کابینت روشویی متفاوت باشد. اگر مدل های جدید روشویی کابینتی را انتخاب کنید که به صورت عمودی ساخته باشد، مطمئناً فضای ذخیره سازی بیشتری در اختیار خواهید داشت. برای مشاهده قیمت کابینت روشویی کلیک کنید.

قفسه‌های داخلی کابینت روشویی

بسته به فضای موجود در داخل کابینت، می‌توانید تعداد متفاوتی از قفسه‌ها را برای استفاده داشته باشید. در برخی موارد حتی می‌توانید آنها را برای افزایش ظرفیت بردارید.

کشوهای داخلی کابینت

برخی از کابینت‌های روشویی دارای کشوهایی نیز هستند که به شما امکان می‌دهد اشیاء کوچک مانند گیره لباس، سنجاق سر، گیره مو و … را در آنها قرار دهید. اگر به آنها نیاز دارید، بهتر است مدل های جدید روشویی کابینتی را انتخاب کنید که حداقل دو کشو دارند تا بتوانید به خوبی اشیاء را دسته بندی کنید.

مدل های جدید روشویی کابینتی

بودجه خرید

با توجه به تنوع  مدل های جدید کابینت روشویی موجود در بازار، می‌توانید راه حل‌های مختلفی با قیمت‌های مختلف پیدا کنید. برای جلوگیری از هرگونه اشتباه در خرید، سقف هزینه‌ای را برای خود تعیین کنید.

معرفی مدل های جدید روشویی کابینتی

اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید که مدل های جدید روشویی کابینتی برای تزئین حمام و دستشویی شما کدام است، ما برخی از محبوب‌ترین تولیدات این حوزه را در سال‌های اخیر به شما نشان می‌دهیم تا ایده‌ای از کابینت‌های مختلف روشویی موجود در بازار به شما بدهیم.

۱- مدل کابینت جدا از روشویی دو درب دو کشو

بیایید با این کابینت کوچک که دارای دو درب و دو کشو است شروع کنیم. این کابینت درست است که از روشویی جذاست اما ترند روز طراحی به این سمت رفته است که به راحتی می‌توان آن را حتی در یک حمام کوچک هم قرار داد. طراحی این کابینت مدرن است و به شما امکان می‌دهد تجربه‌ای عالی و مدرن از یک روشویی داشته باشید.

مدل های جدید روشویی کابینتی

۲- کمد چهار کشو ایستاده

این کمد زیبا برای هر حمام مدرنی که به یک کمد کاربردی برای نگهداری تمام لوازم کوچک و بزرگ نیاز دارد مناسب است. این کابینت دارای چهار کشو از چوب جامد است و دارای پایه‌های محکمی ‌است که ساختار آن را ثابت نگه می‌دارد. این یک کمد جدا از روشویی است که می‌توانید نه تنها در حمام، بلکه در سایر محیط‌ها نیز از آن استفاده کنید.

۳- روشویی کابینتی در کنار کمد عمودی

به دنبال یک راه حل مدرن برای حمام خود هستید؟ این کمد عمودی در کنار مدل های جدید روشویی کابینتی حمام به شما امکان می‌دهد از فضای عمودی موجود در حمام خود نیز استفاده کنید. این یک کابینت روشویی است که دارای دو درب، یک کشو و دو قفسه کاربردی است. می‌توانید لوازم جانبی و حوله‌های خود را در آن قرار دهید تا همیشه همه چیز در دسترس شما باشد و روشویی آن به خوبی آن ست می‌شود.

۴- روشویی کابینتی کلاسیک

این کابینت از مدل های جدید روشویی کابینتی است که ظرفیت بالایی را برای لوازم بهداشتی شخصی شما فراهم می‌کند. علاوه بر این به طور زیبایی از دکوراسیون کلاسیک پیروی می‌کند که امروزه مجددا روی بورس قرار گرفته است. با استفاده از این نوع کابینت حمام می‌توانید این فضا را با سلیقه دکور کنید.

۵- روشویی کابینتی دیواری

گزینه بعدی که به شما معرفی می‌کنیم، برای افزودن شخصیتی منحصر به فرد به فضاهای مدرن ایده آل است. این مدل از جدیدترین مدل های جدید روشویی کابینتی است که به صورت دیواری و عقب و جلو ارائه می‌شود و به شما امکان می‌دهد با سلیقه حمام یا دستشویی خود را دکور کنید و حداکثر راحتی را تجربه کنید. در واقع می‌توانید از دو کشوی بزرگ موجود در آن برای نگهداری تمام لوازم و محصولات زیبایی و شخصی خود استفاده کنید.

 

۶- کمد کنار کابینت روشویی دیواری

می‌توانید این کمدهای عمودی کاربردی را به مدل های جدید روشویی کابینتی یعنی مدل دیواری عقب و جلو که بالاتر معرفی شد، اضافه کنید. این کمدها تکمیل کننده فضای شما هستند که می‌توانید از آنها به خصوص اگر دیوار بزرگی برای نصب دارید، استفاده کنید. به این ترتیب فضای بیشتری برای لوازم شخصی خود خواهید داشت.

 

۷- کابینت روشویی زمینی مدرن

و اما مدل های جدید روشویی کابینتی حمام چه ویژگی‌هایی دارد؟ این یک روشویی کابینتی زمینی با دو درب کاربردی برای نگهداری حوله‌ها و محصولاتی است که به طور روزانه در حمام استفاده می‌کنید. این کابینت محکم به شما کمک می‌کند تا حمام خود را کاربردی‌تر کنید. مدل آن مدلی به روز و مدرن است که با رنگ‌بندی ترند امروز یعنی طوسی یا همان خاکستری خوانایی دارد.

۸- روشویی کابینتی دو لگنه

به دنبال مدل های جدید روشویی کابینتی به رنگ گردویی هستید؟ این کابینت حمام گزینه‌ای ایده آل برای شما است. دو کشوی کشویی با دو لگن روشویی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا راحتی بیشتری را تجربه کنید که اگر دو نفری خواستید صورت خود را بشویید به مشکل نخورید!

 

۹- روشویی کابینتی مشکی کوچک

اگر به دنبال کابینت حمام به رنگ مشکی هستید، این گزینه برای شما مناسب است. این کابینت حمام مشکی از جنس خاکستر بوده و برای فضاهای نه چندان بزرگ ایده آل است، زیرا به شما امکان می‌دهد تمام لوازم مورد نیاز برای شستشو را به بهترین نحو سازماندهی کنید. هارمونی رنگ این روشویی کابینتی بی‌نظیر است!

۱۰- کابینت روشویی نقلی!

در نهایت به معرفی یک گزینه کوچک برای استفاده در حمام یا خانه‌های با متراژ کم می‌پردازیم. این کابینت دیواری در کنار یک آینه با لامپ LED و یک کابینت با درب لولایی بی‌نظیر می‌شود. این یک ترکیب ایده آل برای بهینه سازی فضا است و سادگی آن از جدیدترین و بهترین مدل های جدید روشویی کابینتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *