مقالات

مدل های جدید آینه حمام

مدل های جدید آینه حمام

مدل های جدید آینه حمام  ؟ انتخاب مدل آینه حمام از جمله موارد بسیار مهمی است که باید با دقت کامل صورت بگیرد،‌ در غیر این صورت نه تنها از کاربرد کلی آینه بهره نخواهیم برد، بلکه زیبایی دکوراسیون این بخش از منزل نیز به طور کامل تحت تأثیر قرار می‌گیرد. امروزه مدل‌های مختلفی از آینه برای حمام در بازار به فروش می‌رسد که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. در این بخش قصد داریم شما عزیزان را با این محصولات جذاب آشنا کنیم و اطلاعات مهمی را در مورد هر یک از آن‌ها ارائه دهیم. تا پایان با ما همراه بمانید.

آینه‌هایی که قاب ندارند!

اولین مدل از آينه‌‌های مخصوص حمام که قصد داریم به آن اشاره کنیم، آینه بدون قاب یا فریملس است. این آینه‌ها در سال‌های اخیر نظر کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را یک گزینه عالی دانست. آينه‌های بدون قاب یا فریلمس را می‌توان در هر محیطی به کار برد، اما انتخاب آن‌ها برای حمام منجر به آن می‌شود که این بخش از منزل شما دارای یک دکوراسیون فوق‌العاده مدرن و جذاب باشد.

خرید آینه هوشمند

آینه های فریملس

با انتخاب آينه‌های فریملس دیگر لازم نیست نگران طرح فریم آينه مدنظر خود باشید. آینه‌ها در هر سبک دکوراسیون از کلاسیک و نئوکلاسیک گرفته تا مدرن، زیبا خواهند بود و هیچ‌ کسی نمی‌تواند جذابیت آن‌ها را زیر سوال ببرد. این نوع آینه‌ها تمرکز کاربر را به سمت خود جلب می‌کنند و به نحوی ساخته شده‌اند که انگار در هوا معلق هستند.

 

برای خرید آینه و توالت فرنگی و کابینت روشویی روی لینک مرتبط کلیک کنید.

نکته مهم در رابطه آينه‌های فریملس آن است که باید توسط کارشناسان حرفه‌ای نصب شوند. عدم وجود فریم در فضای بیرونی آن‌ها این محصولات را به آينه‌‌های ظریف تبدیل کرده است. به همین جهت، نصب غیر استاندارد می‌تواند به ساختار آن‌ها آسیب‌های زیادی وارد کند و عملاً منجر به شکسته شدن این محصولات دوست داشتنی شود. اگر از تجربه کافی جهت نصب آينه‌های فریملس برخوردار نیستید، بهتر است این کار را به کارشناسانی بسپارید که می‌توانند شما را در این رابطه یاری کنند.

آينه‌هایی با فریم‌های غیرهندسی

به محض اینکه به یک مدل آینه حمام فکر می‌کنیم، مواردی همچون آینه‌های با فریم دایره یا مربع و مستطیل به ذهنمان می‌رسد،‌ اما این همه ماجرا نیست. امروزه امکان خریداری‌ آينه‌هایی وجود دارد که انگار از دل فیلم‌های علمی و تخیلی بیرون آمده‌اند! این آينه‌ها دارای فریم‌های هندسی مرسوم نیستند و در عوض از فریم‌های غیرهندسی بهره می‌برند. همین امر منجر به آن شده است که بر خاص بودن آن‌ها افزوده شود.

قرار دادن این آینه‌ها در کنار کشوهای مدرن مخصوص حمام منجر به آن می‌شود که شاهد یکی از زیباترین ساختارهای مربوط به دکوراسیون داخلی باشید. نکته جالب در مورد آینه‌های دارای فریم‌های غیرهندسی آن است که تقریباً در هر محیطی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در واقع اگرچه این آینه‌ها در ابتدا برای حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی به تولید رسیدند، اما امروزه برای از کاربران آن‌ها را در محیط‌های دیگری همچون پذیرایی نیز قرار می‌دهند.

ابعاد آینه

تنوع بسیار زیاد از نظر اندازه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مربوط به این آینه‌ها به شمار می‌رود. شما می‌توانید چنین آینه‌های خاصی را در هر طرح و اندازه‌ای به راحتی بیابید. خوشبختانه نصب کردن آن‌ها همانند نصب کردن آینه‌های فریملس نخواهد بود و به سادگی صورت می‌گیرد. به یاد داشته باشید که اکثر این آینه‌ها دارای نقطه تقارن نیستند، بنابراین لازم است که خودتان محل نصب آن‌ها را انتخاب کنید. این انتخاب باید به نحوی باشد که علاوه بر عدم پوشش زیبایی آينه، آن را به یک وسیله کاربردی تبدیل کند.

آینه‌های نیم دایره

نمی‌توان از مدل‌های مختلف آینه برای حمام سخن گفت، اما اشاره‌ای به آینه‌های نیم‌ دایره نکرد. این آینه‌ها نیز همانند دو موردی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم دارای زیبایی خاص خود هستند و به عنوان یک گزینه عالی در این زمینه مدنظر قرار می‌گیرند. استفاده از آینه‌های نیم دایره در سال‌های اخیر محبوبیت یافته است. دلیل این موضوع را می‌توان به مواردی همچون خاص بودن از نظر طراحی و همچنین قیمت مناسب ارتباط دارد.

شکل های مختلف آینه

آینه‌های نیم دایره نیز همانند آینه‌های بدون شکل هندسی در هر محیطی قابل نصب هستند و محدودیتی از این نظر وجود ندارد. شما می‌توانید چنین آينه‌هایی را در آشپزخانه‌های مدرن، ساده، کلاسیک و حتی سنتی و قدیمی نیز به کار بگیرید. معمولاً در پشت آینه‌های نیم دایره یک ریسه ال ای دی قرار می‌گیرد تا با روشن شدن آن بر زیبایی کلی آینه افزوده شود. آینه‌هایی که بدین شکل به بازار عرضه می‌شوند می‌توانند تمام نیازهای شما را به عنوان یک عنصر طراحی داخلی برطرف کنند.

حتی می‌توانید به سراغ قرار دادن دو آينه نیم دایره در کنار هم بروید. در این حالت باید با ایجاد یک فاصله مشخص از نظر عمودی و افقی، کمی آن‌ها را از هم دور نگه دارید. همین نکته ساده موجب می‌شود تا بر زیبایی هر یک از این دو آینه اضافه شود و از سوی دیگر بتوانید به عنوان دو آینه مجزا از آن‌ها استفاده ببرید.

آينه آویز

اگر قصد دارید مدرن‌ترین مدل آینه حمام را انتخاب کنید،‌ بهتر است به سراغ آینه‌های آویز بروید. این نوع آینه همان‌طور که از نامش مشخص است باید از یک مکان مشخص آویزان شود تا بتواند تمام زیبایی خود را به نمایش بگذارد. از آينه‌های آویز بیشتر در محیط‌های که فضای بزرگی دارند استفاده می‌شود، اما می‌توان آن‌ها را در محیط‌هایی همچون سرویس بهداشتی و حمام نیز به کار برد. اگر فاصله بین وان حمام و درب ورودی زیاد است، حتماً انتخاب این نوع آينه‌ها را در نظر داشته باشید. آینه‌های آویز در اندازه‌های گوناگونی قابل خریداری هستند.

سخن پایانی

وقتی صحبت از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون موجود در حمام به میان می‌آيد، باید از آینه حمام یاد کنیم. این عنصر دوست داشتنی نقشی اساسی در زیبایی کلی حمام شما دارد و به همین جهت باید با دقت بالایی انتخاب شود. خوشبختانه در حال حاضر مدل‌های گوناگونی از آینه برای حمام وجود دارد که می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها زیبایی این بخش از منزل را به سادگی افزایش دهید. به طور کلی توصیه می‌شود که مدل آینه سرویس بهداشتی و آینه حمام از نظر طراحی در یک راستا باشند، این امر موجب می‌شود تا جذابیت محیط چند برابر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *