مقالات

سنگ روشویی مناسب مدرسه

سنگ روشویی مناسب مدرسه

سنگ روشویی مناسب مدرسه ؟ سرویس بهداشتی نقش بسیار مهمی آسایش زندگی ایفا می‌کند، حتی می‌توان آن را بخش مهمی از دکوراسیون داخلی دانست. به همین دلیل است که خرید توالت فرنگی، سنگ روشوی و… همواره مورد توجه قرار داشته است. حتی در مکان‌هایی مانند سازمان‌ها و اداره ها، مدارس و… استفاده از تجهیزات و امکانات مرتبط با فضای سرویس بهداشتی مورد توجه بوده و به طور مثال انتخاب سنگ روشویی مناسب مدرسه می‌تواند نقش مهمی در آسایش و راحتی دانش آموزان داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم به همه نکات پیرامون خرید روشویی سنگی بپردازیم.

روشویی مناسب مدرسه

روشویی بخشی از تجهیزات مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی است که معمولا از جنس سرامیک، سنگ و… ساخته می‌شود. سنگ روشویی زیر یک شیر آب نصب می‌شود و از آن برای شستشوی دست و صورت استفاده می‌شود و محل قرار گیری آن جایی در کنار سرویس بهداشتی است.

در حال حاضر با توجه به تأثیر روشویی در دکوراسیون داخلی و ایجاد زیبایی‌های بصری در سرویس بهداشتی، تنوع بالایی را در تولید این محصول شاهد هستید. انواع روشویی‌های سرامیکی، سنگی، فلزی و… با اشکال مختلف هندسی و مدرن و به شکل ترکیبی با کابینت و… از جمله مواردی هستند که در خرید روشویی سنگی می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

راهنمای خرید روشویی

هیچ فرقی نمی‌کند که قصد خرید کابینت روشویی داشته باشید یا خرید توالت فرنگی، روشویی سنگی، سرامیکی و… در هر صورت نکاتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید. در خرید سنگ روشویی مناسب مدرسه باید به این نکات توجه داشته باشید.

مدل های روشویی

بهتر است مدلی را که مناسب مکان نصب روشویی است انتخاب کنید. روشویی‌ها از نظر نوع نصب به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • روشویی توکار یا زیر سنگی: در این مدل کاسه روشویی زیر سطح کانتر نصب می‌شود.
  • روشویی ایستاده: این مدل روشویی‌ها دارای یک کاسه و یک پایه هستند که به صورت عمودی روی زمین قرار می‌گیرد.
  • روشویی دیواری: این مدل روشویی سنگی بدون نیاز به سطحی خاص روی دیوار نصب می‌شود.
  • روشویی روکار: این مدل روشویی‌ها بر روی یک سطح خاص مانند انواع کابینت روشویی نصب می‌شوند.

مدل های روشویی موجود در بازار

در میان انواع مختلف روشویی، روشویی کابینتی را باید یک محصول نسبتا جدید و مدرن دانست که طرفداران بسیاری دارد. این مدل روشویی از ترکیب یک کاسه روشویی با یک کابینت ایجاد می‌شود که در سرویس‌های بهداشتی و حمام می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. کابینت روشویی از متریال‌های مختلف و در مدل‌های متنوع در بازار موجود است و می‌توان بهترین مدل متناسب از نظر مدل، رنگ و کاربرد را برای مکان مورد نظر انتخاب کرد.

سنگ روشویی مناسب مدرسه

انتخاب براساس جنس روشویی

نخستین نکته‌ای که در خرید روشویی باید در نظر گرفت متریال ساخت آن‌ها است. مهمترین دلیل انتخاب متریال ارزیابی دوام و ماندگاری محصول است. محیط سرویس بهداشتی و حمام نمناک و دارای رطوبت است و باید جنس روشویی را متناسب با این مکان انتخاب کنید. کاسه روشویی سنگی و سرامیکی بهترین انتخاب به شمار می‌روند. به ویژه در مورد سنگ روشویی مدرسه باید به مواردی چون نظافت آسان، طول عمر بالا، مقاومت در برابر ضربه و… کاملا دقت داشته باشید.

انتخاب مدل روشویی

همان طور که گفتیم در حال حاضر مدل‌های بسیار متنوعی از انواع روشویی در بازار موجود است. خرید سنگ روشویی در کنار توجه به کاربرد باید با توجه به موارد دیگری چون تناسب آن با دکوراسیون داخلی و طراحی سرویس بهداشتی و حمام نیز صورت گیرد. این محصول باید با سایر اجزای داخل سرویس یا حمام نیز همخوانی داشته باشد.

انتخاب رنگ روشویی

روشویی‌ها از نظر رنگ نیز دارای تنوع بالایی هستند. یکی دیگر از نکاتی که در خرید روشویی مناسب مدرسه باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب رنگ مناسب روشویی است. اگر طراحی داخلی سرویس بهداشتی با سبک کلاسیک است بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده کنید. برای دکوراسیون‌های مینیمال بهترین رنگ سفید است.

روشویی متناسب با فضا

برای این که بتوانید بهترین روشویی سنگی را خریداری کنید یا حتی در خرید کابینت روشویی موفق باشید باید آیتمی را انتخاب کنید که متناسب با محیط و فضای مورد نظر باشد. برای محیط‌های بزرگ می‌توان از انواع روشویی‌های سنگی و سرامیکی و حتی کابینت‌های روشویی استفاده کرد اما در مورد فضاهای کوچک انتخاب‌ها محدودتر می‌شوند. مثلا روشویی‌های توکار یا دیواری در این فضاها بهترین انتخاب به شمار می‌روند.

انتخاب رنگ روشویی نیز می تواند نقش مهمی در ایجاد تناسب بین نوع روشویی و فضا داشته باشد به طور مثال خرید انواع روشویی با رنگ های روشن و سفید می تواند در بزرگتر نشان  دادن فضا تأثیرگذار باشد.

بهترین مکان خرید روشویی

تولیدکنندگان بسیاری در امر عرضه و خرید سنگ روشویی فعالیت می‌کنند. با این حال خرید سنگ روشویی باید با توجه به موارد مختلفی از جمله کیفیت و متریال به کار رفته در ساخت آن انجام گیرد. بازرگانی اژدری یکی از تولیدکنندگان معتبر انواع سنگ روشویی است که می‌توانید برای خرید انواع روشویی از محصولات متعدد و متنوع آن دیدن فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع سنگ روشویی می‌توانید با کارشناسان فروش بازرگانی اژدری در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *