مقالات

روشویی کابینت دار و کاربرد آن ؟

روشویی کابینت دار چیست ؟

روشویی کابینت دار،کابینتی در حمام و دستشویی است. اغلب برای نگهداری محصولات بهداشتی، لوازم بهداشتی و گاهی اوقات داروهایی استفاده می شود. که به عنوان یک کابینت دارویی عمل می کند. کابینت های سرویس  معمولاً در زیر سینک، روی سینک یا بالای توالت قرار می گیرند. بسیاری از کابینت های آینه با لامپی ترکیب می شوند که آینه در حمام های کوچک اتاق را نیز روشن می کند.

کابینت روشویی اغلب یا دارای یک پریز برق یکپارچه هستند. یا نزدیک به آن قرار می گیرند تا بتوان از وسایلی مانند ریش تراش برقی یا سشوار استفاده کرد.

تکنولوژی پیشرفته در روشویی کابینت دار

کابینت روشویی حمام از نظر تکنولوژیکی بسیار پیشرفته‌تر شده‌اند. امروزه خرده‌فروش‌ها ویژگی‌هایی مانند صدای بلوتوث، نورپردازی خلق‌وخو و فناوری ضد مه را ارائه می‌کنند.

تفاوت بین روشویی حمام و کابینت حمام

در حقیقت، تمام روشویی کابینت دار که روی آنها سینک است روشویی محسوب می شوند. اما همه روشویی های حمام کابینت محسوب نمی شوند. توجه کنید که ما گفتیم، “در بالای سینک؟” اگر مجموعه‌ای از کابینت‌های حمام دارید که برای ذخیره‌سازی اضافی استفاده می‌شوند. و به سینک وصل نیستند، اصطلاح روشویی کاربرد ندارد.

 تعریف کلی روشویی کابینت دار :

روشویی کابینت دار ترکیبی از سینک و ساختار ذخیره سازی اطراف آن است. علاوه بر فضای ذخیره‌سازی، لوله‌کشی در معرض دید را نیز پنهان می‌کند. تا اشیا را مرتب‌تر و مرتب‌تر نشان دهد.

حمام شما بخش اصلی زندگی روزمره است :

آماده شدن برای کار، لباس پوشیدن بچه ها برای مدرسه، یا گرفتن یک حمام آرامش بخش یا یک دوش با طراوت وقتی از سر کار به خانه بر می گردید. به همین دلیل است که حمام شما باید مکانی برای استراحت و آرامش باشد. تا به شما کمک کند نه تنها روز را با پای راست شروع کنید، بلکه آن را به همین شکل نیز به پایان برسانید.

ویژگی روشویی کابینت دار

حوله ها، وسایل مراقبت شخصی و محصولات پاک کننده که در اطراف رها شده اند. در این سناریو تعلق ندارند. کابینت روشویی راه حل بهینه هستند. زیرا ظاهری مرتب، ساختار یافته و به خوبی سازماندهی شده به اتاق می دهند.

کابینت روشویی بلند یا کابینت های نیمه بلند معمولاً بسیار باریک هستند. در حالی که هنوز هم فضای زیادی برای ذخیره سازی دارند.

خرید کابینت بهداشتی | خرید روشویی کابینت دار

کابینت حمام بلند یا کابینت نیمه بلند ؟

روشویی کابینت دار بلند و کابینت های نیمه بلند راه حلی عالی برای چیدمان هر اتاق هستند. این به این دلیل است که کابینت های حمام می توانند باریک یا پهن و بلند یا نه چندان بلند باشند. این بدان معنی است که کابینت های حمام می توانند. هر مقدار از فضای کف را اشغال کنند (یا اصلاً هیچ) و فضای ذخیره سازی زیادی را فراهم کنند.

روشویی کابینت دار بلند :

این کابینت روشویی حمام باریک اغلب در هر حمامی خوب به نظر می رسند. اما به لطف طراحی جمع و جور، راه حل مناسبی برای حمام های کوچکتر هستند. آنها به صورت عمودی فضا را اشغال می کنند. روشویی کابینت دار بلند در دو نوع موجود است. بنابراین کابینت حمام این تصور را ایجاد می کند که ایستاده است. یکی از مزایای این نوع این است که کف کاملاً آزاد می ماند. بنابراین تمیز کردن آن بسیار راحت تر است. هر دو نوع کابینت حمام به صورت آویزان از دیوار نصب می شوند. بنابراین نوع پایه دار آن نیز در برابر واژگونی محافظت می شود.

روشویی کابینت دار نیمه بلند حمام :

در مقایسه با روشویی کابینت دار حمام بلند، کابینت های نیمه بلند نسخه فشرده تری هستند. آنها می توانند از نظر عرض و عمق یک اندازه باشند، اما کاملاً بلند نیستند. این باعث می شود. آنها برای حمام هایی با سقف های شیبدار یا در اتاق هایی که کابینت ها، آینه ها یا سایر وسایل از قبل فضایی روی دیوارها دارند، ایده آل باشند. می توانید بین کابینت های حمام روی زمین و دیواری یکی را انتخاب کنید.

هنگام خرید کابینت روشویی حمام، همیشه باید کابینتی را انتخاب کنید. که به بهترین شکل از زندگی روزمره شما پشتیبانی کند. برای خرید سرویس بهداشتی فولست اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *