مقالات

روشویی دستشویی پایه دار و یا کابینت روشویی تفاوت آن چیست ؟

روشویی دستشویی

روشویی دستشویی پایه دار  و یا کابینت روشویی کدام یک ؟

روشویی دستشویی هر چند سال یکبار باید تعویض شود. حس می کنید که وسایل خانه تان تکراری و دمده شده اند. پس وقت آن می رسد که آن ها را با جدیدی ترین وسایل موجود در بازار با بهترین طرح ها و تنوع رنگ ها تعویض کنید. البته این کار باید با در نظر گرفتن ابعاد رو شویی و فضایی است که شما به رو شویی اختصاص می دهید.

روشویی های پایه دار

سال ها قبل اولین رو شویی هایی که وارد بازار شدند. تنوع زیادی نداشتند. از قدیمی ترین رو شویی ها بودند. تمام این رو شویی ها به رنگ سفید بودند و از جنس چینی درست شده بودند. این رو شویی ها پایه های بلند و چینی داشتند. این پایه ها به منظور نگهداشتن کاسه و مخفی کردن لوله و سیفون های وصل شده بود. یکی از مزایای این رو شویی های پایه ای این است. که هرچقدر آب و مواد شوینده به آن ها بریزید اصلا خراب نمی شوند. بسیار مقاوم هستند و به راحتی با یک اسکاج معمولی تمیز می شوند.

مزایا و معایب روشویی پایه دار

رو شویی های پایه دار جای زیادی برای قراردادن مایع یا صابون برای شستن دست ها و صورت نداشتند. همچنین رو شویی های پایه ای بسیار ظریف و شکننده بودند و باید به آرامی و با دقت به آن ها نزدیک می شد. که ناگهان جابه جا نشوند و به پایه رو شویی صدمه وارد شود. از طرف دیگر این نوع رو شویی ها به دلیل عدم تنوع در طرح و رنگ و وزن سنگین خیلی مورد استقبال خریداران نیستند.

رو شویی های پایه دار زیبایی و کارایی زیادی نسبت به سایر رو شویی هایی که امروزه وارد بازار شده اند ندارد. بنابراین آن ها خیلی در خانه های جدید به کار گرفته نمی شود.

روشویی کابینتی

رو شویی های کابینتی بسیار سبک هستند و به راحتی جابه جا می شوند. زیرا جنس آن ها از چوب های با کیفیت است. از طرف دیگر رو شویی کابینتی تمامی لوله ها و سیفون های متصل به خود را می پوشاند. جلوه ای زیبایی به دستشویی شما می دهد.

یکی دیگر از مزایای رو شویی های کابینتی و توالت فرنگی دور نگهداشتن وسایل از آلودگی ها است. به دلیل وجود باکتری های موجود و اینکه با هر سیفون کشیدن هزاران باکتری در محیط دست شویی پراکنده شده و محیط را آلوده می کند. بنابراین تمیز نگه داشتن وسایل شخصی مانند مسواک از ضروریات به حساب می آید. از این رو استفاده از رو شویی های کابینتی در دستشویی ضروری است.

مزایای کابینت روشویی

طراحان با مدرنیزه کردن روشویی های قدیمی و زیباسازی فضاسازی باعث شدن. تا امروزه کابینت های روشویی پر فروش ترین کابینت ها و جایگزینی برای روشویی پایه دار باشند. فضای زیادی که کابینت روشویی دارد. همینطور زیبایی که به سرویس بهداشتی می بخشد یکی از مهترین مزایای کابینت روشویی است.

خرید کابینت روشویی

برای خرید کابینت روشویی با بهترین قیمت و کیفیت و همینطور مشاهده تنوع محصولات می توانید به وب سایت لوازم ساختمانی و بهداشتی بازرگانی ازدری مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *