مقالات

راهنمای انتخاب سنگ روشویی + نمونه کار

راهنمای انتخاب سنگ روشویی

راهنمای انتخاب سنگ روشویی ؟ با توجه به نظر طراحان داخلی، راهنمای خرید سنگ روشویی به خریداران کمک می‌کند که دست به انتخاب ایده آلی بزنند. سنگ روشویی در زیبایی سرویس بهداشتی تاثیر زیادی دارد و به همین دلیل این راهنما به شما کمک می‌کند که انتخاب درستی در زمان خرید داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل متوجه شوید که چگونه می‌توانید یک سنگ روشویی تهیه کنید.

سنگ‌های روشویی دارای طرح، جنس و قیمت‌های مختلف هستند. به گونه‌ای که میلیون‌ها مدل با قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد که شمار سردرگم می‌کنند؛ جای نگرانی نیست فقط شما باید بدانید که به چه مدل و طرحی احتیاج دارید. البته نوسانات قیمت ارز هم بی‌تاثیر نیست و گاهی قیمت‌ها را افزایش می‌دهد.

هزینه مدل سنگ روشویی

اولین مورد که در قیمت انواع سنگ روشویی از نظر جنس می‌تواند تاثیر داشته باشد، قیمت این محصولات است. مطمئناً شما به دنبال قیمت‌های دقیق و واقعی در بازار هستید اما باید متاسفانه به شما بگوییم که نمی‌توانید قیمت‌های دقیق را پیدا کنید. همانطور که گفتیم به دلیل نوسانات ارز، قیمت تمامی محصولات سرویس بهداشتی می‌تواند کاهش یا افزایش پیدا کند. به همین دلیل در زمان مناسب باید اقدام به خرید این محصولات کنید.

اگر روزی تصمیم گرفتید که خرید سنگ روشویی یا خرید کابینت روشویی را انجام دهید، باید حتماً در همان روز ثبت سفارش کنید. چرا که ممکن است همان کالا در روز بعدی قیمت دو برابر روز قبل را داشته باشد و شما نباید به دنبال قیمت ارزان‌تر باشید. این را مطمئن باشید محصولاتی که کیفیت بالایی دارند مطمئناً قیمت بالاتری خواهند داشت. شما می‌توانید محصولاتی با قیمت ارزان پیدا کنید اما کیفیت آنها تضمین نشدنی است.

مرکز فروش سنگ روشویی

در راهنمای خرید سنگ روشویی باید خاطرنشان کنیم که به دنبال مراکز فروش معتبر باشید. اگر قصد خرید این محصولات را دارید باید حتماً از جاهای مطمئن خرید خود را انجام دهید. چرا که کلاهبرداران و شیادان زیادی در بازار خرید و فروش منتظر شما هستند که سرتان را کلاه بگذارند و محصول بی‌کیفیت در دست شما قرار دهند. اما با شناخت کافی مراکز معتبر به راحتی می‌توانید محصولی با کیفیت را حتی به صورت اینترنتی سفارش کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید محصولات ینگ روشویی و کابینت روشویی می‌تواند چالش برانگیز باشد چرا که شما با هزاران کلاهبردار و شیاد در بازار روبرو هستید. اما جای نگرانی نیست شما می‌توانید با پیدا کردن مراکز معتبر بدون اینکه سرتان کلاه برود محصول مورد نیازتان را تهیه کنید. البته با جستجو در اینترنت می‌توانید به راحتی مراکز معتبر را پیدا کرده و ثبت سفارش کنید. یکی از این مجموعه‌ها، مجموعه خودمان است که با ارائه محصولات استاندارد خیال شما را از بابت خرید تنواع سنگ روشویی از نظر جنس راحت می‌کند.

 

جنس‌های سنگ روشویی

برای خرید سنگ روشویی به دنبال کدام جنس هستید؟ مشتریان برای خرید این محصولات جنس‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند، در ادامه یه مدل سنگ روشویی پرطرفدار را به شما معرفی می‌کنیم، اگر فکر می‌کنید که دچار تردید هستید که کدام جنس را انتخاب کنید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید تا به صورت رایگان در این باره راهنمایی شوید.

سنگ روشویی چوب

چوب یکی از قدیمی‌ترین موادی است که بشر برای ساخت سازها استفاده کرده است. این ماده می‌تواند به سرویس بهداشتی شما زیبایی و شیاقت بخشد، اما باید توجه داشت که چوب در برابر آب مقاومیت کمی دارد و به سرعت ممکن است خراب شود.

سنگ روشویی چوب کابینتی

چوب کابینتی اصولاً از نوپان ساخته شده و با پوشش ام دی اف پوشیده شده است. این نوع چوب، مقاومت زیادی ندارد و با توجه به شرایط نگهداری، معمولاً بین 3 تا 5 سال طول عمر دارد.

سنگ روشویی ام دی اف

ام دی اف، همچنین مانند نوپان، در فشار و حرارت ساخته می‌شود. این نوع چوب دارای مقاومت بهتری است و می‌تواند عمر طولانی‌تری داشته باشد. همچنین، ام دی اف دارای تنوع رنگ بسیار زیادی است و مشتریان می‌توانند انتخاب‌های متنوعی برای خود داشته باشند.

انواع طرح سنگ روشویی

این انواع شامل روشویی‌های یک پارچه، روشویی‌های چند تکه، روشویی‌های کنج دیوار، سنگ‌های روشویی دیواری یا وال هنگ، و سنگ‌های روشویی رو میزی هستند. هر نوع روشویی سنگی بسته به نوع و سلیقه شما و همچنین نوع کاربرد آنها در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. هر نوع روشویی سنگی مناسبی برای طراحی‌های مدرن، کلاسیک، کوچک، و مدرن است.

مکان نصب سینک‌های روشویی

سینک‌های روشویی می‌توانند به صورت صاف و متصل به قفسه‌ها و کابینت‌ها نصب شوند. اما نصب سینک‌های روشویی با محدودیت هایی همراه است، به عنوان مثال تعداد سوراخ‌های مورد نیاز برای نصب شیرآلات بهداشتی. سینک‌های رسوبی که بر روی کابین قرار می گیرند، به عنوان سنگ روشویی کابینتی شناخته می‌شوند.

همچنین روش دیگری برای نصب سینک روشویی کابینتی وجود دارد. برای نصب شیرآلات روی سینک روشویی، دو حالت مختلف وجود دارد. در حالت اول، شیرآلات روی سوراخی در سینک روشویی قرار می‌گیرند و در حالت دیگر، شیرآلات روی کابینت روشویی نصب می‌شوند. همچنین روش نصب شیوه روسنگی نیز وجود دارد که به شکل توکار نصب می‌شود. در هر صورت، تغییراتی در فضای سرویس بهداشتی یا دکوراسیون باید انجام شود تا بتوان به آسانی از سینک روشویی استفاده کرد.

روشویی سنگی، علاوه بر زیبایی، نیازمند توجه به جزئیاتی مانند تعداد و ابعاد سوراخ‌های نصب شیرآلات و تطابق رنگ با دکوراسیون است. همچنین باید اطمینان حاصل کرد که فضای کافی برای لوله‌کشی وجود دارد تا مشکلی پیش نیاید. انتخاب روشویی سنگی باید با سلیقه شما همخوانی داشته باشد تا احساس خوبی داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *