مقالات

راهنمای خرید توالت ایرانی طبی

راهنمای خرید توالت ایرانی طبی

راهنمای خرید توالت ایرانی طبی ؟ همه ما با این امر آشنا هستیم که علی رغم وجود انواع مختلف توالت، مدل ایرانی این محصول محبوبیت بیشتری نسبت به سایر موارد دارد. در سال‌های اخیر با عرضه توالت «طبی» ایرانی، اکثر کاربران به سراغ چنین مدل خاصی رفته‌اند. توالت‌های طبی به نحوی طراحی شده‌‌اند که ارگونومی آن‌ها مناسب بدن باشد و در نتیجه با گذشت زمان آسیبی به کمر شما وارد نشود. با ما همراه باشید تا اطلاعات جذابی را برای خرید این نوع توالت‌ها ارائه کنیم. با ما در راهنمای خرید توالت ایرانی طبی همراه باشید.

توالت طبی ایرانی چیست؟

پیش از هر چیز باید به این پرسش پاسخ دهیم. به طور کلی باید بیان کرد که این نوع توالت‌ها با هدف حذف کردن تمامی نقص‌ها و نقاط منفی توالت‌های ایرانی سنتی (تخت) ساخته شده‌اند. همین امر موجب می‌شود تا آن‌ها نسبت به مدل‌های مذکور دارای برتری باشند. در توالت‌های طبی دیگر نشیمن صاف مشاهده نمی‌شود و حتی به نحوه قرارگیری پاهای شما بر روی توالت نیز توجه شده است.

زمانی که بر روی توالت ایرانی طبی قرار می‌گیرید. مچ‌ها و زانوهای شما به دلیل تعیین یک میزان شیب خاص به سمت جلو زاویه پیدا می‌کنند. این امر موجب می‌شود تا وزن بدن دیگر بر روی مناطقی همچون کمر متمرکز نباشد و در نتیجه امکان آسیب دیدن آن به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. در واقع توالت‌های طبی ایرانی مشکل اصلی مربوط به توالت‌های سنتی که همه ما با آن‌ها آشنا هستیم را به طور کامل حل کرده‌اند.

راهنمای خرید توالت ایرانی طبی

اگر باز هم به استفاده از توالت‌های سنتی ادامه دهید، احتمال ساییده شدن کشکک زانوی شما افزایش پیدا می‌کند.  این یک موضوع اثبات شده محسوب می‌شود و تاکنون موارد مختلفی از آن مشاهده شده است. به همین دلیل باید بگوییم که اگر به فکر سلامت خود و خانواده‌تان هستید باید حتماً به سراغ توالت‌های طبی ایرانی بروید.

مهم‌ترین تفاوت این نوع توالت‌ها با مدل‌های سنتی را می‌توان به زاویه دار بودن بخشی که مخصوص قرارگیری پاهای شما است ارتباط داد. توالت‌های طبی ایرانی به راحتی قابل نصب هستند و لازم نیست که در این زمینه نگرانی خاصی داشته باشید. آن‌ها کیفیت بالایی دارند و می‌توانند برای سال‌های متمادی مورد استفاده قرار بگیرند.

نکاتی که پیش از خرید این محصول باید به آن‌ها توجه کنید

برای داشتن یک راهنمای انتخاب توالت طبی ایرانی باید به نکاتی بپردازیم که پیش از خرید این محصولات لازم است به آن‌ها توجه داشته باشید. این موارد به شما اجازه می‌دهد تا از بین توالت‌های گوناگون موجود در بازار، گزینه‌ای را انتخاب کنید که دقیقاً با نیازهایتان هماهنگی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

برای خرید توالت فرنگی کلیک کنید.

به آبریز توالت دقت کنید

اولین موضوعی که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، توجه به آبریز توالت است. همان‌طور که می‌دانید امروزه آبریزها در دو نوع باز و بسته به تولید می‌رسند. بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ای که برای توالت‌های ایرانی طبی باید به کار گرفته شود، آبریز بسته است. این نوع آبریز به نحوی طراحی شده است که در زمان جریان یافتن آب به خوبی تمام نقاط سنگ توالت را تمیز کند. دلیل این امر نیز به سوراخ‌ها و کانال‌های ریز تعبیه شده در مسیر آن ارتباط دارد که یک مزیت اساسی به شمار می‌روند.

به ضخامت لعاب توالت دقت کنید

یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد، میزان ضخامت لعاب توالت طبی ایرانی است. داشتن یک آبکاری مناسب خیال شما را از کیفیت بالای توالت خریداری شده راحت خواهد کرد. آبکاری نامناسب و بی‌کیفیت می‌تواند میزان مقاومت کلی سنگ توالت در برابر مواد شوینده را کاهش دهد. علاوه بر این، لعاب نامرغوب می‌تواند زیبایی کلی سطح سنگ توالت و رنگ آن را کاهش دهد. بنابراین، اگر به دنبال خرید بهترین سنگ توالت‌های طبی هستید، حتماً به میزان ضخامت لعاب دقت کنید.

به استاندارد بودن آن توجه داشته باشید

مهم نیست به دنبال خرید چه نوع سنگ توالت خاصی می‌روید، زیرا در هر صورت باید مطمئن شوید که محصول خریداری شده کاملاً استاندارد است. این امر به شما نشان می‌دهد که در طی روند ساخت توالت کلیه نکات ایمنی مدنظر قرار گرفته است و در نتیجه احتمال خراب شدن توالت مذکور کاهش پیدا می‌کند. توالت‌های استاندارد بهترین گزینه ممکن برای شما هستند.

میزان جذب رطوبت توالت باید پایین باشد

با افزایش میزان جذب رطوبت توسط توالت، عمر مفید آن به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. یک سنگ توالت طبی باید در برابر جذب رطوبت مقاوم باشد و ضعفی از خود نشان ندهد. در واقع میزان این جذب باید کمتر از یک درصد باشد تا بتوان سنگ توالت خریداری شده را به عنوان یک گزینه مناسب و قابل قبول در نظر گرفت. اگر مقدار جذب رطوبت به سه درصد و یا بیشتر برسد، آن محصول گزینه باکیفیتی نخواهد بود.

به اندازه سنگ توالت طبی توجه کنید

مهم است که پیش از خریداری سنگ توالت طبی به اندازه آن دقت کنید. به دنبال خریداری سنگ توالتی باشید که با ابعاد محیط مدنظر شما همخوانی دارد. خریداری سنگ‌های بسیار بزرگ و یا بسیار کوچک به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. خوشبختانه این محصولات در ابعاد گوناگون ارائه می‌شوند و به راحتی می‌توانید سنگ توالت مدنظر خود را انتخاب کنید.

به خدمات پس از فروش توالت مدنظر خود دقت داشته باشید

اگر مشکلی در ساختار سنگ توالت طبی مشاهده شود، باید بتوانید چنین مشکلی را با فروشنده در میان بگذارید و یک سنگ توالت جدید خریداری کنید. داشتن خدمات پس از فروش از سمت شرکتی که توالت مدنظر شما را به تولید رسانده است یک بحث حیاتی به شمار می‌رود. با داشتن خدمات پس از فروش یا همان گارانتی می‌توانید خیال خود را از این بابت راحت کنید.

سخن پایانی

انتخاب یک توالت مناسب که تمام نیازهای شما را برطرف کند امری ضروری به شمار می‌آید. خوشبختانه امروزه با عرضه توالت‌های ایرانی طبی، امکان خریداری توالتی فراهم شده است که به کمر و پاها فشاری وارد نمی‌کند و به در عین حال از همان طراحی سنتی بهره می‌برد. در زمان خرید چنین توالت‌هایی باید به موارد مهمی همچون نوع آبریز، میزان لعاب‌کاری، استاندارد بودن و… توجه داشته باشید. با رعایت همین نکات ساده می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف بهترین توالت طبی ایرانی را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *