مقالات

توالت فرنگی و ایرانی رنگی و کاربری آن ها

توالت فرنگی و ایرانی رنگی و کاربری

توالت فرنگی رنگی و کاربرد آن در زندگی‌های امروزی قابل مشاهده است و به یکی از نیازهای اساسی در زندگی مدرن تبدیل شده است. مزایای فراوان این توالت‌ها و توالت ایرانی رنگی برای افراد مبتلا به مشکلات کمر، ستون فقرات یا زانو، سالمندان یا زنان باردار بسیار مفید خواهد بود.

استفاده از انواع توالت به جای توالت ایرانی آسیب کمتری به قسمت های مختلف بدن وارد می کند و سلامت کلی را حفظ خواهد کرد. تنوع طرح‌ها و لوازم توالت فرنگی باعث سردرگمی افراد در انتخاب توالت مناسب شده است.

بنابراین شما باید با توجه به نیاز و ابعاد دستشویی منزل‌تان این توالت فرنگی‌ها را انتخاب کنید. اگر در کنار آنها به فکر خرید کابینت روشویی هستید می‌توانید از مدل‌های موجود دیدن کنید، بدون شک با وجود رنگ ست آنها، شیک شدن توالت فرنگی دو چندان می‌شود.

انواع توالت فرنگی

استفاده از دستشویی‌هاب معمولی اگر برای افرادی که مشکل داشته باشند، موجب بروز مشکلات جدی‌تری خواهد شد. پس در خرید توالت فرنگی رنگی و کاربرد آن که بسیار مفید است، چرا مقاومت می‌کنید؟ تهیه توالت فرنگی نیمی از مشکلات شما را حل کرده و از آسیب پذیری در برابر مشکلات از شما محافظت می‌کند، در ادامه چند نمونه از توالت فرنگی‌ها و توالت ایرانی رنگی متداول را بررسی می‌کنیم:

  1. توالت فرنگی رنگی

توالت فرنگی رنگی بسته به کاربرد و محل استفاده از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. از نظر بهداشت شخصی، رایج‌ترین توالت، توالت فرنگی سرامیکی است. تکنولوژی تولید لعاب و سرامیک در شرکت‌های مختلف متفاوت است. همچنین ضخامت شیشه و مساحت شیشه در سرویس بهداشتی در قیمت تمام شده و زیبایی و استفاده از آنها تاثیرگذار خواهد بود. از آنجایی که سال‌هاست از توالت فرنگی استفاده می‌کنید، باید مواد بیرونی و داخلی به کار رفته در توالت فرنگی را بررسی کنید. هر دو در اتصال قطعات توالت فرنگی نقش دارند و استحکام و دوام توالت فرنگی را در طول زمان مشخص می‌کنند.

اگر فکر می‌کنید که سنگ روشویی شما نیاز به تعمیر دارد، حتماً باید به دنبال بازسازی آن باشید یا می‌توانید با خرید سنگ روشویی به محیط تغییراتی وارد کنید و همین که اگر سنگ روشویی واقعا غیر قابل تعمیر است حتما یک جایگزین باید برای آن داشته باشید و این جایگزین همان خرید سنگ روشویی است.

  1. توالت ایرانی رنگی

توالت ایرانی رنگی به سه نوع دهانه بسته، دهانه باز و بر اساس نوع تخت به نام لبه تقسیم می شوند. زهکشی یا دایره، بخشی از توالت است که هنگام شستشوی توالت و داخل کاسه برای فلاشینگ جریان می یابد.

نکته مهمی که در انتخاب و خرید سنگ توالت ایرانی رنگی برای سرویس بهداشتی باید به آن توجه کرد، نوع آبکش یا لبه آن است. توالت فرنگی ایرانی دارای دو نوع زهکشی روباز و زهکشی بسته است. برترین برندهای تولید کننده توالت فرنگی ایرانی در ایران عبارتند از: چینی مروارید، چینی گلسار فارس، چینی کرد و پارس سرام هستند.

مزایا و معایب توالت های فرنگی

یکی از مزایای اصلی توالت‌های رنگی صرفه جویی در مصرف آب است.

این توالت ها از سیستم‌های جدید استفاده می کنند که میزان آب مصرفی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و در نتیجه به حفظ منابع آب کمک می‌کند.

  1. سهولت نصب و استفاده

همچنین این توالت ها فضای کمتری را اشغال می کنند و در فضاهای محدود مانند آپارتمان‌ها و اماکن تجاری استفاده می‌شوند.

  1. زیبایی و طراحی

یکی از مهمترین جنبه های توالت رنگی طراحی آن است.

این توالت ها در رنگ ها و اشکال مختلف موجود هستند و می‌توانند طراحی داخلی و جذابیت کلی فضا را افزایش دهند.

راهنمای خرید فرنگی

هنگام خرید توالت فرنگی باید معیارهایی مانند AX، سایز آبکش، ابعاد توالت فرنگی، نوع سیستم فلاش، نوع لعاب درب، برند، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمت در نظر گرفته شود.

والهنگ رنگی زرد مارک گاتریا

Original price was: 5,160,000 تومان.Current price is: 4,179,600 تومان.

والهنگ رنگی مشکی مارک گاتریا

Original price was: 5,160,000 تومان.Current price is: 4,179,600 تومان.

والهنگ رنگی کرم مارک گاتریا

Original price was: 5,160,000 تومان.Current price is: 4,179,600 تومان.

والهنگ رنگی سبز مارک گاتریا

Original price was: 5,160,000 تومان.Current price is: 4,179,600 تومان.

والهنگ رنگی صورتی مارک گاتریا

Original price was: 5,160,000 تومان.Current price is: 4,179,600 تومان.

والهنگ رنگی قرمز مارک گاتریا

Original price was: 5,160,000 تومان.Current price is: 4,179,600 تومان.

والهنگ رنگی آبی کاربنی مارک گاتریا

Original price was: 5,160,000 تومان.Current price is: 4,179,600 تومان.

والهنگ رنگی آبی مارک گاتریا

Original price was: 5,160,000 تومان.Current price is: 4,179,600 تومان.

معروف ترین برندها و مدل های موجود در بازار

در زیر لیستی از بهترین و پرفروش ترین توالت های موجود در بازار آورده شده است.

سرویس بهداشتی فرنگی مروارید اولین در صنعت است. از ویژگی های کلیدی آن می توان به مدل های مختلف، لعاب آنتی باکتریال، ضد لک، درب اکریلیک نرم، قیمت مناسب، پرفروش ترین مدل های الگانت، پارمیدا، یاریس، تانیا، موندیال، ورونا، کرون، مگا، کتیا، ویستا اشاره کرد.

توالت فرنگی گلسار اولین رقیب مروارید محسوب می شود که این کارخانه بیش از 20 سال سابقه تولید دارد و مشخصاتی مشابه با مروارید چینی دارد و مدل های پرفروش آن عبارتند از: پلاتوس، پارمیس، آستر، منحصر به فرد، مارنتا، نخبگان، هلیا.

توالت فرنگی چینو کوردو مانند دو رقیب خود، سهم بازار قابل قبولی دارد و قیمت مناسب و مدل های متنوع آن باعث رضایت مشتریان از خرید می شود. پرفروش ترین مدل ها طاووس، آنتوریوم، آویسا، آوینا، دافنه، لوئیزا و ویکتوریا هستند.

نتیجه گیری

در این مقاله با انواع فرنگی‌های رنگی و توالت ایرانی آشنا شدیم، فرقی نمی‌کند که شما مشکلات کمر، ستون فقرات و ..‌. داشته باشید، با استفاده از توالت‌های فرنگی شما زندگی راحت‌تری می‌توانید داشته باشید و از طرف دیگر از بیماری‌های زودرس پیشگیری می‌کنید، امیدواریم از خواندن مقاله توالت فرنگی رنگی و کاربرد آن لذت برده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *