مقالات

بیده توالت فرنگی چیست ؟ و کاربرد آن

بیده توالت چیست

بیده توالت فرنگی چیست ؟ و کاربرد آن

بیده توالت فرنگی بسیار کاربردیست. استفاده از توالت فرنگی به ویژه برای آن هایی که سالیان سال با توالت های ایرانی سر و کار داشته اند. همچنین افراد مسن یک دغدغه جدی محسوب می شود. بنابراین وجود خودشور یا بیده توالت فرنگی به استفاده آسان تر از آن منجر شده است.

بیده بدون دخالت دست و به واسطه فشار آب، اقدام به شستن فرد می‌ کند. دردسرهای رایج شستشو با شلنگ در توالت فرنگی را ندارد.

چگونگی نصب خودشور توالت فرنگی

برای نصب بیده توالتفرنگی نیازی به نصاب و خدمات نصب ندارید. این کار چندان دشوار نیست. این قطعه در زیر درب انواع توالت فرنگی وال هنگ و معمولی قابل نصب است.

البته این نکته را باید در مورد بیده در نظر  گرفت. که در امتداد نقطه اتصال درب برخی از توالتفرنگی ها به بدنه توالت، مانع وجود دارد. در این توالت ها نمی توان بیده نصب کرد.

خرید توالت فرنگی

نحوه استفاده از بیده توالتفرنگی

سیستم خودشور در برخی از توالتفرنگی ها به صورت جمع شده است. پس از باز کردن شیر بیده، سری مخصوص آن به سمت جلو آمده و آب را می پاشد. بعد دوباره به صورت اتوماتیک جمع می‌ شود.

همچنین در برخی از توالت فرنگی های دیجیتال دکمه ای برای بیده تعبیه شده است. که روی آن عنوان Wash وجود دارد. با فشار دادن این دکمه بیده فعال شده و شستشو می دهد و با فشار دادن دکمه Stop فرآیند آبکشی متوقف می شود.

همچنین در برخی از این سیستم ها دکمه Dry وجود دارد. که با فشار دادن آن می توانید از خشک کن بیده توالت فرنگی استفاده کنید.

انواع بیده در توالت فرنگی

در بالا نیز مختصری به سیستم های بیده توالتفرنگی اشاره شد. گفتیم که برخی از آن ها به صورت دیجیتالی کار می کنند. به طور کلی دو نوع بیده وجود دارد:

  • بیده اتوماتیک یا برقی: همانطور که اشاره شد. این بیده ها دارای فرمان Wash، Stop و Dry هستند، بر روی توالتفرنگی وال هنگ یا ساده نصب می شوند و با برق کار می کنند.
  • بیده دستی یا مکانیکی: بیده در این مدل دارای بدون مبدل دیجیتال است و پس از باز کردن شیر آب فعال شده و پس از بستن آن نیز جمع می شود.

خرید توالت فرنگی با بهترین کیفیت

برای خرید توالت فرنگی بیده دار با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت از تولیدکننده از بازرگانی اژدری اقدام کنید. برای مشاهده نمونه محصولات کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *