مقالات

آینه دستشویی و سبک محتلف آن

قیمت آینه دستشویی

آینه دستشویی و تاریخچه آن

آینه دستشویی و همه چیز درباره ی روشویی با آینه : آینه های ساده بیش از ۵۰ قرن قدمت دارند. آنها در دوران گذشته از ارزش اغراق آمیزی برخوردار بودند. زمانی در آسیای صغیر، آینه را از جنس برنز و مس مفرغ می ساختند. آن را صیقل داده و با دسته های پر نقش و نگار عرضه میکردند.

کمی بعد آینه های فولادی جای آینه های قبلی را گرفتند. آنها صیقل بیشتری می یافتند و شفاف تر می شدند. طی قرن ۱۲ میلادی کاربرد شیشه در تولید آینه کشف شد. اولین آینه های شیشه ای با ورقه های پوشیده از سرب به بازار عرضه شدند. اما مدتی بعد تولیدکنندگان متوجه شدند سرب سمی است. به همین خاطر از مخلوط جیوه و قلع به جای سرب استفاده کردند. در آن زمان ونیز که محل تولید این آینه ها بود به قطب اقتصادی تبدیل شد. از آنجا هم پایه آینه به ایران باز شد. از آن زمان تا به امروز با توجه به کاربرد فراوان آینه کاری در دکوراسیون، مدل های گوناگون با کاربردهای متنوع از این محصول ساخته میشود. یکی از اساسی ترین کاربرد های اینه استفاده از ان در سرویس های بهداشتی و حمام ها می باشد.

آینه دستشویی چیست؟

آینه سرویس بهداشتی که با نام های دیگر همچون آینه روشویی یا اینه دستشویی و …شناخته میشود. وسیله ای است که با استفاده از آن افراد میتوانند در سرویس بهداشتی خود را از طریق آن ببینند و ظاهر خود را مرتب نمایند. این وسیله جز موارد مورد نیاز برای هر سرویس بهداشتی به حساب می آید.علاوه بر کارایی این وسیله می تواند زیبایی بخش سرویس های بهداشتی باشد. از دیگر نکاتی که می توان درباره ی استفاده از آینه روشویی بیان نمود بزرگ تر نشان دادن فضای سرویس بهداشتی و افزایش نور در این محیط به وسیله بازتاب نور می باشد.

آینه هایی که در سرویس بهداشتی یا حمام استفاده می شود می بایست از آینه های مرغوب و با کیفیت باشد که دچار زنگ زدگی به دلیل رطوبت بالای حمام نگردد.

خرید آینه دستشویی

مزایای استفاده از آینه روشویی

آینه روشویی از جنس پی وی سی ضد آب است. تنوع مدل بالایی دارد، در برابر ضربه مقاوم است، و مهم تر از همه اینکه آنتی باکتریال است. اما استفاده از این آینه ها در سرویس بهداشتی چه مزایایی دارد. آینه در سرویس بهداشتی از خیلی سال پیش در بین طرفداران خود باب شده آینه روشویی به سرویس حمام و دستشویی زیبایی میبخشد و شما راحت میتوانید از آینه روشویی برای آرایش، سشوار کشیدن، جلو آینه خود را ببینید.

دیدن خود در آینه

ابتدایی ترین کاربرد آینه روشویی همان استفاده همیشگی آینه هاست، یعنی دیدن خود در آینه. ما روزی چندین بار دست و روی خود را در دستشویی میشوریم. وجود آینه مناسب در این فضا، به مرتب کردن ظاهر کمک زیادی میکند. و به شما حس خوبی القا میکند. آینه معمولا برای خانمها کاربرد زیادی دارد و بیشترین استفاده مخصوص خانم ها میباشد

زیبایی فضای سرویس بهداشتی

روشویی با آینه به زیبا شدن محیط سرویس بهداشتی هم کمک زیادی می کند. آینه های دستشویی مدل ها و طرح های گوناگونی دارند. هر سلیقه ای که داشته باشید، مسلما آینه دستشویی مناسبی برای تان وجود دارد. استفاده از آینه دستشویی در طرح و اندازه مناسب محیط سرویس بهداشتی و هماهنگ کردن آن با طرح و رنگ سایر اجزای دستشویی، محیط را بسیار زیباتر کرده و ظاهر لوکسی به آن می دهد. البته آینه های بدون قاب راحت تر با محیط هماهنگ می شوند. وجود آینه دستشویی مناسب باعث می شود کاشی ها و دیوار های سرویس بهداشتی هم زیباتر به نظر برسند.

ایجاد توهم فضای بزرگتر

نصب آینه در دستشویی و حتی حمام، نور زیادی در محل گسترش می دهد و محیط را دل بازتر جلوه می دهد. از سوی دیگر آینه باعث قرینه شدن محیط شده و فضا را بزرگتر جلوه می دهد. استفاده از روشویی با آینه های بدون قاب یا قاب دار در حمام و دستشویی ،متناسب با سلیقه انجام می شود.

تنوع در طرح ها و رنگ ها

آینه روشویی تنوع فراوانی دارد. این آینه ها در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. آنها را می توان در سرویس های بهداشتی کوچک یا بزرگ با هر طرح و رنگی نصب کرد. تنوع فراوان و سازگاری با سلیقه ها و فضاهای مختلف سرویس های بهداشتی ،از مهم ترین ویژگی های روشویی با آینه پی وی سی یا همان آینه باکس یا آینه روشویی است.

خرید آینه دستشویی

برای خرید آینه و ست کابینت روشویی از سایت بازرگانی اژدری می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *