مقالات

آینه بک لایت دار و هر آنچه که باید درباره آن بدانیم

خرید آینه بک لایت

آینه بک لایت با اهداف مختلفی برای مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. اما قطعا یکی از اهداف اصلی استفاده از آینه، تکمیل دکوراسیون یک فضا است. آینه های ساده اگرچه زیبایی خاص خودشان را دارند. می توانند با طرح های خاص، یک فضا را شکیل تر نشان دهند. اما تصور کنید که یک نور جذاب نیز به آینه های سند بلاست شده اضافه شود. آینه نور دار یا همان آینه بک لایت، دقیقا همان چیزی است که می توانید برای محیط های لوکس و لاکچری مد نظر خودتان خریداری کنید.

آینه بک لایت چیست؟

آینه بک لایت که با نام آینه نور دار شناخته می شود. یکی از آینه های موجود در بازار است که با طراحی منحصر به فرد و زیبایی فوق العاده به شما ارائه می شود. این آینه دارای پیش زمینه نورانی است. در واقع، در پشت آینه ها یک سری لامپ های ال ای دی ظریف به کار رفته اند که می توانند باعث ایجاد نور در پشت آینه شوند. این لامپ های ال ای دی، با ظرافت خاصی در پشت آینه قرار داده شده اند. به همین خاطر، عملا شما نمی توانید از روبرو لامپ های ال ای دی به کار رفته در این آینه ها را مشاهده کنید.

انواع آینه بک لایت

آینه های بک لایت از جنبه های مختلفی می توانند به چند دسته تقسیم بندی شوند. به طور مثال، قابلیت ها و تکنولوژی هایی که در این آینه ها به کار رفته اند. آن ها را نسبت به دیگر آینه ها متمایز کرده اند. اما فارغ از این موضوع، می توان آینه های بک لایت را از نظر شکل ظاهری به چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

آینه گرد نور دار

آینه گرد نور دار یکی از انواع آینه های جذاب بک لایت است. این نوع آینه که در سایزهای مختلفی قابل تهیه است. می تواند زیبایی فوق العاده ای به یک فضا بدهد. طراحی منحصر به فرد آینه نور دار گرد، در فضاهای مختلفی همچون آرایشگاه ها، سرویس های بهداشتی و حمام، واقعا زیبا جلوه می کند.

آینه نور دار مربعی

آینه نور دار مربعی یکی از انواع آینه های بک لایت موجود در بازار است. این نوع آینه نور دار، در کنار زیبایی با سایز مناسبی به فروش می رود. بنابراین، اگر نیاز به اجرای یک آینه بک لایت در فضاهای کوچک باشد. می توان از آینه های مربعی استفاده کرد.

آینه بک لایت مستطیلی

آینه نوردار مستطیلی یکی از انواع آینه های موجود در بازار کشور ایران است که محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارد. این نوع آینه در ابعاد مختلف و به صورت افقی و عمودی تولید می شود. ظاهر این آینه بسیار جذاب است و به دلیل اینکه می تواند دید وسیعی را به شما ارائه کند، یکی از بهترین آینه های لک لایت محسوب می شود.

آینه بیضی بک لایت

آینه بک لایت مدل بیضی، معمولا به صورت عمودی در یک مکان نصب می شود. این نوع آینه نیز می تواند دید وسیعی داشته باشد. به طوری که بخش هایی از صورت، گردن و حتی تنه فرد در این آینه قابل مشاهده است.

مزایای استفاده از آینه نور دار

مزایای استفاده از آینه نور دار در یک فضا چیست؟ به طور کلی، قیمت آینه های بک لایت موجود در بازار کشور ایران، نسبت به آینه های معمولی بالاتر است. اما با توجه به مزایای منحصر به فرد این نوع آینه، می توان با خیالی راحت از آن استفاده نمود.

طول عمر بالا

لامپ های ال ای دی کم مصرف به کار رفته در آینه نور دار، انرژی کمی مصرف می کنند و طول عمر بالایی دارند. بنابراین، این لامپ های ال ای دی می توانند تا سال ها برای شما کارایی داشته باشند.

زیبایی منحصر به فرد

زیبای این آینه ها خارق العاده است. فقط کافیست که این آینه ها را در یک مکان نصب کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

داشتن قابلیت های مختلف

آینه لمسی نور دار، امکان تغییر رنگ نور، ایجاد خاصیت مه شکن و … را فراهم می کند. این در حالی است که آینه های معمولی این امکانات را ندارند.
قابل استفاده به عنوان یک چراغ خواب در طول شب. آینه نوردار می تواند به عنوان یک منبع نور مورد استفاده قرار گیرد. در طول روز، نور یک فضا با کمک این آینه افزایش پیدا می کند. همچنین، می توان این نوع آینه را به عنوان یک چراغ خواب لوکس در طول شب در اتاق های خواب استفاده کرد.

نصب و نگهداری آسان

یکی از مزایای اصلی آینه نور دار می توان به نصب و نگهداری آسان آن اشاره کرد. این آینه ها به راحتی و مانند آینه های دیگر تمیز می شوند.

خرید آینه بک لایت

برای خرید آینه نوردار می توانید از بازرگانی اژدری اقدام به خرید آینه با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *