مقالات

تفاوت یونیکا و یونیورست چیست ؟

تفاوت یونیکا و یونیورست چیست

تفاوت یونیکا و یونیورست چیست ؟  آگاهی از علم دوش در دنیای امروز برای سازندگان و صاحبان خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در همان ابتدای مطلب، لازم به ذکر است که علم دوش، نام دیگری برای یک نوع دوش حمام است. امروزه با گسترش صنایع مختلف از جمله صنعت شیرآلات، مدل های مختلفی از این لوازم ضروری برای هر خانه ای تولید می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه، بودجه و دکوراسیون منزل خود یکی را انتخاب کنید. از محبوب ترین مدل های دوش حمام می توان دو نوع سیستم دوش Unica و Universt را ارائه داد. بسیاری از کاربران تفاوت این دو علم دوش حمام را نمی دانند، بنابراین در ادامه این مقاله تفاوت بین Unica و Universt را بررسی کردیم. با ما همراه باشید. برای خرید سنگ روشویی و خرید توالت فرنگی به لینک مرتبط مراجعه کنید.

معرفی انواع علم دوش حمام، تفاوت Unica و Universt چیست؟

در این قسمت از مقاله شما را با دو علم Unica و Universt آشنا می کنیم. امروزه می توانید علم دوش دوش یا Universt را در اکثر خانه های مدرن تجربه کنید. در نظر داشته باشید که این دوش علمی یکی از جدیدترین طرح هایی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

علم دوش های حمامی یونیکا که در سال های اخیر طرفداران خاص خود را در بین مردم پیدا کرده است دوش های یکبار مصرف نامیده می شود. این دوش ها را می توان به طور دائم در حمام نصب کرد و در صورت لزوم از آن خارج کرد. یکی از بهترین ویژگی های دوش حمام یونیکا این است که می توانید برای سهولت در شستشوی بدن یا حمام خود از حالت های تکی یا ترکیبی برای دوش خود استفاده کنید و این دوش به دلیل ساختاری که دارد شستن کودکان را بسیار آسان می کند.

این نوع دوش حمام دارای پایه ای است که به لوله اصلی متصل می شود و برای قرار دادن صابون مناسب است. نام های دیگر دوش یونیکا شامل دوش موبایل یا دوش تلفنی است.

علم دانشگاه دوش و تفاوت آن با یونیکا چیست

علم دوش دانشگاهی یا به عبارت دیگر علم دوش ثابت موبایل، محبوبیت بیشتری نسبت به یونیکا در بین مشتریان دارد. زیرا این نوع دوش از تجهیزات بیشتری برخوردار بوده و در نتیجه امکانات بیشتری را در اختیار خریداران قرار می دهد. مهمترین تفاوت Unica با Universt این است که قیمت Universt به دلیل امکانات بیشتر بیشتر است. بنابراین، می توان گفت که اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی هستید، بهتر است به سراغ Unica Shower Science بروید، اما اگر امکانات دوش برای شما مهم تر است، University Shower Science گزینه بهتری است.
یکی از مزایای استفاده از علم دوش دانشگاهی این است که این نوع دوش دارای تنوع رنگ و ظاهر بسیار زیادی است. یکی دیگر از ویژگی های این نوع دوش ها این است که از دو قسمت تشکیل شده اند. یک قسمت ثابت و قسمت دیگر متحرک است. اگر می خواهید برای خانه خود به دوش Universt بروید، پیشنهاد می کنیم یک دوش Universt از جنس برنج خریداری کنید.

مروری بر محبوب ترین مصالح ساختمانی دوش در بین مشتریان

یکی از نکاتی که هنگام خرید دوش حمام باید به آن توجه کنید، موادی است که دوش از آن ساخته شده است. دوش حمام از مواد مختلفی ساخته شده است، به عنوان مثال برنج و فولاد ضد زنگ از جمله مواد پرکاربرد برای این دوش ها هستند. البته شیرهای حمام آلومینیومی و پلاستیکی نیز وجود دارند که به اندازه موارد ذکر شده در بین مشتریان محبوبیت ندارند.

ویژگی های پلاستیک در دوش حمام استحکام خوب و قیمت ارزان است. بنابراین، اگر به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستید، می توانید دوش حمام خود را از این ماده خریداری کنید.

علاوه بر این، آلومینیوم به دلیل وزن کم و قیمت مناسب به عنوان یکی از مواد دوش حمام شناخته می شود. آلومینیوم به عنوان یک ماده لوکس شناخته نمی شود و دوش های آلومینیومی نسبت به سایر فلزات دوام کمتری دارند.

با آگاهی از اینکه تفاوت یونیورست و یونیکا چیست، خریدی مطمئن داشته باشید

تفاوت بین دوش‌های یونیکا و یونیورست نمی‌تواند به یک مورد جزئی محدود شود. به‌طورکلی، هر دو دوش دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی هستند که بسته به نیازهای شما، می‌توانید یکی از آن‌ها انتخاب کنید.

یونیکا یک دوش اقتصادی است که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوبی نیز دارد. این نوع دوش از موادی ساخته شده است که عمر طولانی و مقاومت در برابر خوردگی را تضمین می‌کنند.

پیشنهاد روز : برای خرید کابینت روشویی به لینک مرتبط کلیک کنید.

از سوی دیگر، یونیورست یک دوش باکیفیت بالا و مجلل است. این نوع دوش از مواد باکیفیت ساخته شده است و اغلب دارای طراحی‌های بیشتر و جزئیات دقیق‌تری نسبت به یونیکا است. به همین دلیل، یونیورست گران‌تر از یونیکا است. اما می‌توانید از کیفیت بالا و طراحی شیک آن لذت ببرید.

بنابراین، در انتخاب بین یونیکا و یونیورست باید به نیازها و سلیقه خود توجه کنید. اگر به دنبال یک دوش با قیمت مناسب و کارایی خوب هستید، یونیکا گزینه مناسبی است. اما اگر تمایل دارید یک دوش باکیفیت بالا و طراحی لوکس داشته باشید، می‌توانید به یونیورست مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *