مقالات

کفشور چیست ؟ انواع آن

کفشور چیست ؟

کفشور چیست ؟ تجهیزات کارگاه ساختمانی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از عناصر جدانشدنی خانه های ما هستند که وجود هر یک از آنها علاوه بر اندازه و کارایی، برای اجرای روان کار روزمره ما ضروری و ضروری است. روکش کفشور نیز یکی از عناصر و وسایلی است که برای خانه های ما ضروری خواهد بود. اما کفشور چیست؟ برای خرید توالت فرنگی و خرید کابینت روشویی از بزرگترین تولیدکننده در ایران فقط کلیک کنید.

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید که انواع نمک چیست و چگونه استفاده می شود، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابیم…
به زبان ساده، گرفتگی محل اتصال کف ساختمان و لوله های فاضلاب است. در سرویس‌های بهداشتی و حمام و در تمام قسمت‌های ساختمان که نیاز به تخلیه آب است، دریچه کوچکی روی کف تعبیه می‌شود تا آب جمع‌آوری‌شده به فاضلاب منتقل شود. مانند تمام وسایلی که برای خانه خود می خریم، روکش کفشور انواع مختلفی دارد، مانند روکش کفشور باغبانی، کفشور حمام مانند کفشور حمام ساده یا کفشور مخفی حمام، کفشور حمام و … که هر کدام از این کفشور ها انواع مختلفی دارند. . . و در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

البته قابل ذکر است که کفشور های نو مورد استفاده در توالت، حمام و …. مزایای قابل توجهی نسبت به مدل های قدیمی خود دارند و باعث کارآمدتر شدن آنها می شود.

انواع کفشور

متریال کف نمکی بدون شک با عملکرد، قیمت و طراحی آن رابطه مستقیمی خواهد داشت که به تدریج پس از گذشت زمان و عیب یابی مستمر به متریال بهتری تبدیل شده است که برای شما شرح می دهیم:

کفشور پلاستیکی

اولین مدل‌های کفشور از پلاستیک ساخته می‌شد و سال‌ها تنها مدل پلاستیکی آن در بازار موجود بود. این کفپوش های نمکی بسیار در دسترس و ارزان بودند و برای مدت کوتاهی پاسخگوی نیاز مشتریان خود بودند. اما نقطه ضعف کفپوش های پلاستیکی طراحی بسیار ساده و معمولی و مواد شکننده آنها بود. پس از چندین سال، دکوراسیون داخلی به حمام و توالت گسترش یافت و باعث ایجاد قفسه‌های کفشور فولادی شد.

کفشور استیل

کفشور های استیل به دلیل مقاومت در برابر مواد اسیدی و شوینده ها بهترین جایگزین برای کفشور های پلاستیکی هستند و از نظر زیبایی بسیار بهتر از کفشور های پلاستیکی هستند. زیرا ساختن طرح های زیباتر و خاص تر با استیل بسیار راحت تر و گسترده تر است.

کفشور های برنجی نیز به دلیل رنگ طلایی و مقاومت بالا در برابر کدر شدن و فرسایش می توانند یکی از گزینه های خرید کفشور باشند.

اما این پایان ماجرا نیست و طراحان داخلی مدل های جدید دیگری را طراحی کرده اند که در قسمت کفشور می خوانیم.

چه نوع کفشوری استفاده کنیم؟

پس از پاسخ به این سوال که کفشور چیست، شما را با انواع کفشور آشنا می کنیم. کفش ها انواع مختلفی دارند، روکش کفش های ساده، دایره ای و مربعی به ابعاد 10*10 سانتی متر از رایج ترین روکش های کفشور موجود در بازار هستند. کفشور های خطی و کفشور های سرامیکی دو نوع دیگر هستند.

کف شور خطی چیست؟

برای تخلیه حجم زیادی از آب، کف نمک معمولی راه حل نیست. پمپ های خطی به دلیل بزرگتر بودن حجم آب بیشتری ارائه می کنند. کفشور خطی عمدتاً در پارکینگ ها، استخرهای شنا، حمام های لوکس و مکان های عمومی استفاده می شود.

کفشور سرامیکی

کفشور های سرامیکی خور همان کفشور های ساده یا خطی هستند با این تفاوت که سرامیک در وسط آن قرار می گیرد و اطراف کفشور در خدمت تخلیه آب است. با این کار کف نمک با سرامیک اطراف آن تشکیل شده و پنهان می شود.

مزیت کف شورها

یک دریچه در زیره های جدید کفشور تعبیه شده است که مزیت بسیار قابل توجهی نسبت به کفشور های قدیمی ایجاد می کند. این شیر همیشه بسته است و تنها زمانی باز می شود که وزن آب روی آن قرار گیرد تا جاری شود.
این ویژگی مهم کفشور های سوپاپ باعث می شود که بوی نامطبوع فاضلاب هرگز از آن خارج نشود و مزیت دیگر این است که مسیر اصلی ورود حشرات به خانه شما همیشه بن بست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *