مقالات

میز تلویزیون مناسب منزل

میز تلویزیون مناسب منزل ؟ یکی از مهم ترین نکات در انتخاب رنگ میز تلویزیون، هماهنگی آن با دکوراسیون اتاق، پذیرایی، پذیرایی و هر مکانی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد می باشد. رنگ میز باید با رنگ دیوارها، مبلمان و سایر عناصر تزئینی مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر اتاق شما به رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و مشکی تزئین شده است، می توانید برای ایجاد هماهنگی بیشتر، میزی را به همین رنگ یا نزدیک به این رنگ ها انتخاب کنید.

پیشنهاد روز : برای خرید سنگ روشویی و خرید توالت فرنگی ارزان به لینک مرتبط مراجعه کنید.

مناسب برای سبک دکوراسیون

سبک دکوراسیون نیز نقش مهمی در انتخاب رنگ کابینت تلویزیون دارد. در دکوراسیون مدرن ما عموما رنگ های خنثی و ساده مانند سفید، مشکی و خاکستری را انتخاب می کنیم. در دکوراسیون های کلاسیک، رنگ های چوب مانند قهوه ای تیره و روشن بیشتر رایج است. همچنین می توانید از رنگ های گرم و طبیعی در دکوراسیون های بوهمی و روستیک استفاده کنید.

رنگ قاب تلویزیون

اکثر تلویزیون های مدرن تخت با حاشیه های مشکی و آبی سرمه ای هستند. ترجیحاً میز به رنگی نزدیک به مشکی، خاکستری و سایر رنگ های مشابه باشد تا هماهنگی بیشتر بین فضا و وسایل موجود باشد.

سلیقه شخصی

در نهایت، سلیقه شخصی فرد ممکن است در تصمیم گیری تاثیر بگذارد. اگر به رنگ خاصی علاقه دارید می توانید بدون توجه به دکوراسیون خانه میز را با رنگ دلخواه خریداری کنید. زیرا در پایان روز باید از خانه خود نهایت استفاده را ببرید.

رنگ های مختلف میز تلویزیون

قبلا اشاره کردیم که میز تلویزیون باید بر اساس رنگ ها و سایر عناصر اتاق یا محل قرارگیری تلویزیون انتخاب شود. امروزه میز تلویزیون با رنگ ها و طرح های مختلف از جمله چوب، فلز، رزین و … تولید می شود. تولید انبوه این محصول به دلیل تقاضای زیاد باعث سردرگمی عموم و عدم انتخاب گزینه مناسب می شود. در ادامه تعدادی از محبوب ترین رنگ ها را معرفی خواهیم کرد.

میز تلویزیون مشکی

میز تلویزیون مشکی یکی از پرتقاضاترین رنگ های رومیزی است که در ایران و جهان نیز بسیار محبوب است. مشکی به دلیل رنگ شیک و مدرنی که به ظاهر خانه می دهد، انتخاب اول بسیاری از افراد مدرن است.

میز تلویزیون خاکستری

رنگ خاکستری مناسب افرادی است که خانه خود را با رنگ های کرم، مشکی و خاکستری تزئین می کنند. این رنگ به دلیل هماهنگی زیاد با سایر مبلمان و دکوراسیون خانه، فضایی گرم و مدرن به خانه می بخشد.

میز تلویزیون رنگی فیلی

میز تلویزیون رنگی فیلی را می توان گزینه ای برای انتخاب بهترین آن دانست. این رنگ به راحتی با اکثر دکوراسیون های داخلی هماهنگ می شود و فضا را گرم و دلنشین می کند. این رنگ برای خانه هایی که کودکان خردسال دارند بسیار مناسب است. چون رنگ فیل تیره و خاص است، کثیف شدن آن آسان نیست.

میز تلویزیون رنگی دیواری

رنگ دیوار میز تلویزیون را معمولا رنگ های سفید بلوطی و یخچالی می نامند. علاوه بر رنگ های ذکر شده، می توانید این میز تلویزیون را با رنگ های موجود دیگر از مجموعه Z Design تهیه کنید.

برای خرید کابینت روشویی ارزان از بزرگترین تولیدکننده در ایران کلیک کنید.

از کجا می توانم یک پایه تلویزیون مناسب بخرم؟

در قسمت های قبل اشاره کردیم که هنگام خرید میز تلویزیون باید نکاتی مانند رنگ فرش و پرده، قاب تلویزیون، سایر چیدمان های منزل و … را در نظر بگیرید. با رعایت تمامی نکات ذکر شده می توانید میز تلویزیون خود را در مجموعه Z Design تهیه کنید. پیشنهاد می شود اگر خانه شما با رنگ های گرم مانند قهوه ای و کرم تزیین شده است، میزی را با نزدیک ترین رنگ به رنگ های دیگر بچینید. برخی از محبوب ترین محصولات عبارتند از:

میز تلویزیون آریو
میز تلویزیون تکنو
میز تلویزیون مارینا
میز تلویزیون ویژه (توصیه می شود)
میز تلویزیون بامبو (توصیه می شود)

آخرین کلام

انتخاب رنگ میز تلویزیون به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید همه آنها را در نظر بگیرید. از دکوراسیون منزل و سبک چیدمان اتاق گرفته تا تاثیر رنگ ها بر فضای شما و سلیقه شخصی شما، همه این عوامل می توانند به شما در بهترین انتخاب کمک کنند. با توجه به نکاتی که در این مقاله ارائه شده است، می توانید رنگی را انتخاب کنید که نه تنها با دکوراسیون اتاق شما هماهنگ باشد، بلکه زیبایی و جذابیت بیشتری به خانه شما می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *