مقالات

راهنمای خرید روشویی کابینت ؟

راهنمای خرید روشویی کابینت

راهنمای خرید روشویی کابینت ؟ امروزه با وجود تجهیزات مدرن، کارشناسان طراحی بر این باور هستند که استفاده از یک سرویس بهداشتی زیبا و مدرن میتواند بهترین انتخاب برای دکور منازل افراد در سرویس بهداشتی و حمام باشد همچنین وجود یک کابینت روشویی مقرون به صرفه و زیبا میتواند بسیاری از نیازهای کاربران را در سرویس بهداشتی برطرف کند. استفاده از روشویی کابینت علاوه بر آنکه در جهت نگهداری لوازم شخصی از جمله حوله، مسواک، خمیردندان و غیره حیاتی است باعث میگردد تا وسایل شخصی در سرویس بهداشتی و حمام، از بروز رطوبت وآلودگی در امان باشند.

چرا باید از روشویی کابینتی استفاده کنیم؟

در گذشته استفاده از روشویی ها به صورت تک پایه بود و این مشکل برای تمامیه افراد به وجود می‌آمد که وسایل شخصی سرویس بهداشتی و حمام را در کدام قسمت قرار دهند که علاه بر آنکه از بروز آلودگی و رطوبت در امان باشند، دسترسی لازم را به وسایل خود نیز داشته باشند همین امر باعث شد ست روشویی کابینت برای سرویس بهداشتی و حمام تولید گردد که افراد بتوانند مواد شوینده، دستمال کاغذی و هر آنچه که برای سرویس بهداشتی و حمام مورد نیاز است را در داخل آن قرار دهند. همچنین وجود یک کابینت روشویی مناسب باعث میشد تا افراد بتوانند به وسیله این محصول پرکاربرد تمامیه اتصالات سرویس بهداشتی و حمام خود را در روشویی کابینت پنهان کنند و یکی دیگر از مواردی که از روشویی کابینتی، امروزه استفاده میگردد، وجود طرح ها و رنگبندی های متنوع می باشد که بسته به سلیقه افراد در ابعاد و اندازه و رنگبندی مورد نیاز تهیه و تولید میگردد.

انواع روشویی کابینتی از لحاظ نوع نصب چیست؟

روشویی کابینت ها از نظر نوع نصب به دو دسته پایه دار و بدون پایه تقسیم میگردد که هرکدام از کابینت روشویی ها در موقعیت های خاصی مورد استفاده قرار میگیرد.

روشویی کابینتی پایه دار

اگر محیط سرویس بهداشتی و حمام شما تقریبا بزرگ است پیشنهاد ما به شما، استفاده از روشویی کابینتی پایه دار می باشد، که علاوه بر آنکه باعث ایجاد نظم دهی بیشتر در سرویس بهداشت شما میشود، قرار گرفتن کابینت روشویی بر روی زمین ایمنی بیشتری را نیز ایجاد میکند.

کابینت روشویی دیواری

استفاده از کابینت روشویی دیواری در سرویس های بهداشتی و حمام کوچک میتواند بهترین گزینه باشد در این مدل روشویی کابینت میتوانید محصول خود را بر روی دیوار پیچ کنید و البته کابینت روشویی دیواری در ابعاد و اندازه مورد دلخواه مشتری تولید میگردد و از بخش زیری این کابینت روشویی دیواری میتوانید برای نگداری دمپایی و یا حوله نیز استفاده کنید.

کابینت روشویی چوبی

یکی از زیباترین و پرطرفدار ترین روشویی کابینت، کابینت روشویی چوبی می‌باشد که با هر دکوراسیونی ست میگردد این کابینت روشویی چوبی با توجه به رنگ و نقش و نگار هایی که بر روی محصول دارد زیبایی بسیاری را به محیط می‌دهد و شما عزیزان میتوانید این محصول را بسته به نیاز خود در ابعاد و اندازه های متفاوت نیز تهیه کنید.

کابینت روشویی سنگی

کابینت روشویی سنگی یکی از روشویی هایی میباشد که در سالهای جدید تولید شده است و به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات و البته رطوبت نیز استقبال بی نظیری دارد این سبک روشویی کابینت نیز بهترین گزینه برای سرویس های بداشتی و حمام می‌باشد البته لازم به ذکر است استفاده از روشویی کابینت به دلیل وجود منافذ باید به طور مداوم شستشو شود تا آلودگی در آن نفوذ نکند.

کابینت روشویی پی وی سی

استفاده از کابینت روشویی پی وی باعث میگردد تا رطوبت و آبی به داخل کابینت روشویی نفوذ نکند و میتوان گفت به دلیل این ویژگی میتواند در سرویس بهداشتی و حمام افراد نیز محبوبیت داشته باشد همچنین کابینت روشویی پی وی سی روکش های جذاب با طرح های استثنایی دارد که میتوانید برای سرویس بهداشتی و حمام خود از آن استفاده کنید.

ابعاد کابینت روشویی استاندارد چیست؟

میتوان گفت اصولا روشویی کابینت در ابعاد استاندارد 80 سانتی متر ارتفاع و طول 40 تا 60 سانتی متر و عرض 40 تا 55 سانتی متر نیز تولید میگردد البته این نکته باید مدنظر داشته باشید که ابعاد هر سرویس بهداشتی در منازل نیز متفاوت است و قبل از خرید روشویی کابینتی مورد نظر خود باید ابعاد محل قرار گیری آن را نیزاندازه گیری کنید و اگر سرویس بهداشتی مورد نظرتان کوچک بود باید سفارش روشویی کابینت را در اولویت اول خود قرار دهید. و البته محل قرار گیری اتصالاتی نظیر شرآلات و لوله ها را نیز فراموش نکنید.

نکات انتخاب بهترین روشویی کابینتی

روشویی کابینت ها به دلیل تنوع و گستردگی بی شماری که دارند میتوانند دارای نکاتی باشند که در ادامه به آنها میپردازی، پس با مجموعه پرشین کابینت همراه باشید.

سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید

امروزه تولید روشویی کابینت ها به سبک مدرن و کلاسیک میباشد که شما عزیزان میتوانید از بین این دو سبک مورد نظر بسته به دکوراسیون منزل خود، روشویی کابینت مورد علاقه خود را نیز انتخاب کنید و لازم به ذکر است که اگر کابینت روشویی خانه یا محل کار شما به سبک مدرن می‌باشد پس باید کابینت روشویی خود را نیز به مدرن انتخاب کنید.

مدل کاسه روشویی را انتخاب کنید

کاسه روشویی یکی از مهمترین قسمت روشویی می باشد که به صورت توکار یا روکار نصب میشود. کاسه های توکار یا صفحه سنگی توکار در داخل کابینت جاسازی میشود ولی کاسه های روکار یا صفحه سنگی روکار بر روی کابینت قرار میگیرند و با این روش کابینت فضای بیشتری دارد.

ابعاد سرویس بهداشتی را بدانید

همانطور که در بالا به این مورد اشاره شد قبل از خریداری کابینت روشویی حتما باید سرویس بهداشتی و یا حمام خود را اندازه گیری کنید که امروزه برای هر سایز توالت فرنگی مدل های کابینت روشویی زیبایی را استفاده کنید و حتی میتوانیدف مدلهای سه گوش را نیز انتخاب کنید تا فضای کمتری را در سرویس بهداشتی و یا حمام شما اشغال نماید همچنین مدل هایی که دیواری هستند نیس فضای بسیار کمتری را در سرویس بهداشتی و حمام ما میگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *