مقالات

خانه ای به سبک مدیترانه ای

خانه ای به سبک مدیترانه ای

خانه ای به سبک مدیترانه ای ؟ وقتی صحبت از فضای داخلی مدیترانه ای به میان می آید، خانه های مجلل با رنگ های روشن با رنگ های خنثی ساده و روستایی کنار هم قرار می گیرند. این مقاله نشان می دهد که چگونه سبک قدیمی مناطق مدیترانه ای را به خانه خود بیاورید. شرق

سبک مدیترانه ای در دکوراسیون

سبک مدیترانه ای با دکوراسیون خنثی شروع می شود در سراسر منطقه، خانه های مدیترانه ای دکوراسیون خنثی را انتخاب می کنند. دیوارهای سفید بافت با چوب طبیعی ترکیب می شوند تا فضایی گرم و دلپذیر ایجاد کنند. رنگ فضا را با منسوجات و کاشی های غنی تقویت کنید یا با وسایل شیک روستایی آن را ساده نگه دارید.

سبک مدیترانه ای دارای کف های سنگی یا سفالی است. خانه های مدیترانه ای با سنگ های بادوام یا سفال های غنی ساخته شده اند. نه تنها تمیز کردن آن آسان است، بلکه بسیار با کیفیت و بادوام است. که رنگ، بافت و عمق زیادی را برای هر فضایی ایجاد می کند.

الهامات سبک مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای از طرح های رنگی الهام گرفته شده از زمین استفاده می کند رنگ های مدیترانه ای کل چرخ رنگ را پوشش می دهند، اما از طبیعت الهام گرفته شده اند. این سبک با رنگ های گرم و خاکی مانند سفال، رنگ اخرایی، آجری و عاج و رنگ هایی که منعکس کننده دریا و آسمان هستند: آبی فیروزه ای، لاجوردی، بنفش تیره و سبز آبی.

این سبک ممکن است دارای تیرهای چوبی در سقف باشد. البته بهتر است بگوییم که به سختی می توان خانه مدیترانه ای بدون تیرهای چوبی پیدا کرد. این یک عنصر معماری جدایی ناپذیر در طراحی این سبک است. با افزودن گرمای چوب به سقف، تیرهای نمایان زیبایی صمیمی و گرم تری ایجاد می کنند.

این سبک شامل کاشی های طرح دار نیز می شود. کاشی های طرح دار به زیبایی نمایانگر فضای داخلی مدیترانه ای است. کاشی ها که اغلب در کف، دیوارها و پله ها استفاده می شوند، فضایی را با رنگ و بافت منحصر به فرد زنده می کنند. از ترکیب و چندین طرح کاشی مختلف نترسید. یک خانه مدیترانه ای عاشق ترکیب های جسورانه و متنوع است.

عناصر مهم طراحی مدیترانه ای

مدیترانه حسی قدیمی دارد، جذابیت لمسی نقش مهمی در ایجاد فضایی گرم و قابل زندگی دارد. یکی از عناصر مهم طراحی مدیترانه ای که ریشه در تاریخ دارد. با چوب، سنگ و تزئینات رنگ شده، جلوه خاصی به این خانه ببخشید. علاوه بر این، لایه‌های رنگ و لاک اغلب با دست روی دیوارهای گچ یا ماسه اعمال می‌شوند تا عمق بصری را بیشتر کنند. سبک مدیترانه ای دارای مبلمان چوبی است. مبلمان سبک مدیترانه ای از ساده تا کاربردی، مدرن تا رسمی، روستایی تا حکاکی شده و جزئی را شامل می شود. مبلمانی که تاکید زیادی بر مواد چوبی دارند، معمولا کوتاه هستند و دارای پایه های پرآذین و استادانه هستند. اسکلت مبل ها سنگین و اغلب حجیم است.

کلام آخر

اگر برای منزل به سبک مدیترانه ای نیاز لوازم سرویس بهداشتی و یا خرید توالت فرنگی ، خرید کابینت روشویی و خرید سنگ روشویی دارید بازرگانی اژدری بزرگترین مجموعه در زمینه فروش محصولات ساختمانی بهداشتی در ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *