مقالات

آینه های مدرن سرویس بهداشتی سال 1403

آینه های مدرن سرویس بهداشتی سال 1403

آینه های مدرن سرویس بهداشتی سال 1403 ؟ همه ما می خواهیم از زندگی لذت ببریم. دکوراسیون داخلی می تواند در لذت بردن از زندگی بسیار موثر باشد. یکی از قسمت های خانه که باید به آن توجه کنیم سرویس بهداشتی است. برای خرید کابینت روشویی به همراه آینه و باکس روی لینک مرتبط کلیک کنید.

آیا حمام خود را در شرایط عالی نگه می دارید؟ آیا از آینه مناسب حمام استفاده می کنید تا بهترین ظاهر آن را حفظ کنید؟

اگر طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما مهم است، این مقاله می تواند به شما کمک کند. در این مقاله شما را با جدیدترین طرح های آینه حمام آشنا می کنیم. در این لیست، آینه های معرفی شده همگی لوکس ترین آینه های حمام در جهان هستند. خرید آینه همچون خرید توالت فرنگی و خرید سنگ روشویی سرویس بهداشتی بسیار مهم است.

آینه مدرن حمام

همه ما به طور کلی وقتی در مورد آینه های بلند صحبت می کنیم، بیشتر به زیبایی اهمیت می دهیم. یکی از ویژگی های آینه حمام مدرن نشان دادن کل فضای اتاق است.
اگر می توانید از طول های بلند در دکوراسیون طراح حمام خود استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما آینه های بلند است.

این آینه ها در اندازه های مختلف موجود هستند. در نظر داشته باشید که با این آینه می توانید تمام خوردگی و رطوبت دیوارها را بپوشانید که این یک مزیت مهم است.
این طرح های آینه برای سرویس های بهداشتی و حمام های بزرگ مناسب هستند، بنابراین اگر فضای کوچکی دارید، ممکن است در این مقاله گزینه های بهتری پیدا کنید.

آینه روشویی با کمد

اکثر ما ایرانی ها برای قرار دادن لوازم خود به دنبال آینه می گردیم. آینه حمام با کابینت می تواند تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی، صابون، مسواک، نخ دندان و … را در خود جای دهد.
همه این لوازم پشت آینه قرار می گیرند و به راحتی قابل مشاهده نخواهند بود، بنابراین ظاهر سرویس بهداشتی شما را خراب نمی کنند.

این آینه دارای لولاهایی است که به آرامی پوشش آینه را می بندد. این آینه با رنگ مقاوم و با دوام بالا مطمئنا شما را راضی خواهد کرد.

یکی از پرفروش ترین آینه ها در ایران، آینه روشویی است. این مدل آینه سرویس بهداشتی بهترین وسیله برای نگهداری تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.
برای استفاده از این آینه ها به سایز آینه ها توجه کنید.

مهم نیست که چه نوع حمام دارید، این نوع آینه زیبایی فوق العاده ای به حمام شما می بخشد.

در برخی مدل های کابینت دار از ال ای دی نیز استفاده می شود که زیبایی کار را چند برابر خواهد کرد. زیبایی چراغ LED این آینه همه را خیره خواهد کرد.

دیوار آینه ای کامل

یک جایگزین خوب برای آینه های سنتی، آینه دیواری حمام است. این مدل آینه حمام مدرن در بسیاری از طراحی های جدید خانه استفاده می شود.

برای داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا می توانید از آینه های دیواری تمام قد استفاده کنید.
برای این کار، آینه کاری کل دیوار پیشنهاد می شود. آینه کاری دیوار کامل نسبت به کاشی کاری هزینه کمتری دارد.

اگر نمی خواهید تمام دیوار منعکس شود، می توانید مانند عکس زیر از یک آینه در فاصله یک متری دیوار استفاده کنید.

این طرح برای حمام های بزرگ نیز توصیه می شود.

آینه حمام بدون قاب

مدل آینه حمام بدون قاب، ظرافت و زیبایی را به سرویس بهداشتی شما می آورد. هر کسی، صرف نظر از سلیقه، این آینه را دوست دارد.

 

آینه حمام فانتزی با لامپ ال ای دی

در حال حاضر تعداد زیادی آینه با چراغ های LED وجود دارد و این مدل آینه فانتزی سرویس بهداشتی در لیست پرفروش ترین آینه های دنیا قرار دارد.
زیرا به لطف استفاده از لامپ های ال ای دی زیبایی فوق العاده ای به سرویس بهداشتی شما می بخشد.

طول این آینه امکان قرار دادن کمدهای دیواری و جا حوله ای را در زیر آینه فراهم می کند. بنابراین هارمونی خاصی به حمام شما می دهد.
نورپردازی پانوراما این مدل آینه حمام فانتزی با هدف از بین بردن سایه ها ایجاد شده است. با این نورپردازی می توانید به راحتی تمام جزئیات پوست خود را برای آرایش بهتر یا اصلاح بهتر ببینید.

آینه های گرد

آینه های گرد یکی از محبوب ترین طرح های موجود در بازار هستند. همه ما به آینه های مربعی عادت داریم، این آینه می تواند این عادت را از بین ببرد و فضای جدیدی به حمام شما ببخشد.
این مدل از آینه توالت دارای طرح های متنوعی است، برخی ساده و بدون حاشیه هستند، برخی مدل ها با تسمه یا فلز به دیوار متصل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *